IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Dynamo 2004 !!!! Vorige pagina | Volgende pagina
EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 06-06-2004 16:05 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

wat jij wil

Bassist

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-06-2004 16:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 16:05 schreef EcthelionBandmember het volgende:
wat jij wil

Nee, zoals het hoort.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-06-2004 16:16 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 16:06 schreef M. het volgende:
Nee, zoals het hoort.

tegenstrijdig i.p.v. tegendraads, dat is wat anders...

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 06-06-2004 16:16]

EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 06-06-2004 16:18 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

vertel het verschil

Bassist

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-06-2004 16:18 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Potverpillepap, nu heb je me mooi te kakken gezet met mijn brakke hoofd.

Tegenstrijdig it is.

Ik vind het vrij jammer dat ik Slayer gemist heb, ik hoorde dat ze heerschten. Dansen met sletjes is leuk, maar een heerschend Slayer zien is natuurlijk veel beter.
Volgend jaar ook maar gaan.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 06-06-2004 16:45 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Was een leuke dag, met z'n up's and downs.

Mastodon speelde live wel goed maar het is IMO niet echt livemuziek. Stukje Deicide gezien en dat was vanouds lekker hersenloos beuken. CoB was voor mij dé band van de dag (tegen mijn verwachtingen in) de energie spatten er vanaf . Schijt eraan dat het 'commercieel' zou zijn , het heerschte deze maal óók .
After Forever was ookwel leuk, maar toen ik joost van den Broek daar zag staan kreeg het concert toch een rare bijsmaak. Vind het maar verspillinbg van Talent (geen indrukwekkende, virtuose keyboards meer in Sun Caged maar wel standaard achtergrond deuntjes bij AF). Maar de band was wel lekker aan het spelen.
Nightwish viel me ook tegen, halverwege ook weggegaan om Dimmu Borgir te zien. NW maakte een hele vermoeide indruk (alsof dit hun derde concert van de dag was) en alhoewel de vuurwerkshow gaaf was, komt zoiets op klaarlichte dag niet goed tot zijn recht. Maar ze speelde wel prima, de paar nummers die ik van hun ken werden toch prima ter gehoren gebracht. Op naar de slechtste band van de dag!
En dan heb ik het over Dimmu Borgir. Dit was de eerste maal dat ik ze aan het werk zag en dat viel me bitter tegen. Dit met name door het POKKEGELUID!. jezus Gristus, de rechter gitarist (geen idee hoe die heet) was amper tot niet hoorbaar (indrukwekkend staan soleren op het podium en dan niets horen is lame), en ook de keyboards verdwenen in een enorme brij van drums en bass-geluiden. Zingt Shagrat trouwensa altijd zou? Hij leek wel verkouden.
Jammer.
uurtje van Slayer gezien, om me naar de pendelbussen te begeven om de laatste trein te halen. En dat uurtje beviel me prima! Slayer heerscht gewoon nogsteeds .

Ik heb eigelijk alleen maar negatieve punten opgenoemd maar alles bij mekaar was het gewoon een prima dagje

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 16:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:09 schreef ghoulliette het volgende:
LOA heeft niet voor niets al vaker op dynamo en andere festivals, zoals lowlands gestaan.

In welke mate is dat gebaseerd op kwaliteit in in welke mate op de juiste vriendjes/managers/connecties etc?

of is Marduk zo goed, dat ze daarom ieder jaar weer op dat christmas festival staan?

maar goed, heeft LOA of nieuw materiaal gespeeld?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-06-2004 16:46]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 17:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:55 schreef Chelman het volgende:
Er is toch zoiets als MTV NL als ik me niet vergis?

ja? Ik dacht dat je die 2 nederlandse presentatoren had, maar dat het toch centraal was.
achja, maakt eigenlijk ook weinig uit

spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2004 17:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 16:45 schreef Tormented soul het volgende:
Op naar de slechtste band van de dag!
En dan heb ik het over Dimmu Borgir. Dit was de eerste maal dat ik ze aan het werk zag en dat viel me bitter tegen. Dit met name door het POKKEGELUID!. jezus Gristus, de rechter gitarist (geen idee hoe die heet) was amper tot niet hoorbaar (indrukwekkend staan soleren op het podium en dan niets horen is lame), en ook de keyboards verdwenen in een enorme brij van drums en bass-geluiden. Zingt Shagrat trouwensa altijd zou? Hij leek wel verkouden.

Als een band slecht geluid heeft dan is de band niet per definitie kut hoor, dan is de geluidsman(en/vrouwen) en/of installatie klote... maar dat DB een kutband was, wist iedereen eigenlijk

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 17:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 16:46 schreef attila_de_hun het volgende:
In welke mate is dat gebaseerd op kwaliteit in in welke mate op de juiste vriendjes/managers/connecties etc?

of is Marduk zo goed, dat ze daarom ieder jaar weer op dat christmas festival staan?

maar goed, heeft LOA of nieuw materiaal gespeeld?

paranoide?

en ja, drie nummers, erg gaaf
calm
justified
love to let you down

Tormented soul
Posted 06-06-2004 17:12 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 17:08 schreef spectre het volgende:
Als een band slecht geluid heeft dan is de band niet per definitie kut hoor, dan is de geluidsman(en/vrouwen) en/of installatie klote... maar dat DB een kutband was, wist iedereen eigenlijk

Mja van de paar nummers die ze gespeeld hebben was de helft van de laatste cd, de nieuwe (of tijdelijke"?) drummer haalt het zeker niet bij Nick Barker en Dimmu uizgt op klaarlichte dag

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 17:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 17:10 schreef ghoulliette het volgende:
1.paranoide?

2.en ja, drie nummers, erg gaaf
calm
justified
love to let you down

nee

mooi, een reunie heeft pas zin als ze materiaal kunnen pennen dat net zo goed is als het oude werk.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 17:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

waarre vriendjes politiek, kom eens op met de feiten dan?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 17:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 17:12 schreef Tormented soul het volgende:
Mja van de paar nummers die ze gespeeld hebben was de helft van de laatste cd, de nieuwe (of tijdelijke"?) drummer haalt het zeker niet bij Nick Barker en Dimmu uizgt op klaarlichte dag
jij bent zelfs 's nachts niet te aanschouwen.

Tormented soul
Posted 06-06-2004 17:16 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

oeh de koningin der nutte opmerkingen is weer bezig

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 17:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 17:15 schreef ghoulliette het volgende:
waarre vriendjes politiek, kom eens op met de feiten dan?

Het gaat niet om vriendjes politiek het gaat om een goede marketing en goede managers die elke band die zodanige bekendheid geniet nodig heeft. Daar is niks mis mee zo is het gewoon.

Of denk je dat als Keith allerlei spannende verhaaltjes vertelt, aan groupies met bevende knietjes omdat ze naast hun idool mogen staan, dat hij dan 100% oprecht is? 'We vechten voor de underground...bla bla bla bla', 'Het is zo moeilijk...bla bla bla bla', 'Thanks for your support and your $$$....bla bla bla'. Dat heet marketing.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-06-2004 17:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 17:19 schreef Chelman het volgende:
Het gaat niet om vriendjes politiek het gaat om een goede marketing en goede managers die elke band die zodanige bekendheid geniet nodig heeft. Daar is niks mis mee zo is het gewoon.

Of denk je dat als Keith allerlei spannende verhaaltjes vertelt, aan groupies met bevende knietjes omdat ze naast hun idool mogen staan, dat hij dan 100% oprecht is? 'We vechten voor de underground...bla bla bla bla', 'Het is zo moeilijk...bla bla bla bla', 'Thanks for your support and your $$$....bla bla bla'. Dat heet marketing.

dat vertelt hij dan vast aan vierjarigen want het ventje is maar 1.50 hoog. niet echt iets om bevende knieen van te krijgen.

daarnaast is het dan wel een erg nederlands gerichte marketing stunt geweest (al wisten ze toen ze begonnen niet eens waar die ellende lag). In Amerika zijn ze namelijk nooit doorgebroken. maar in Nederland sloeg het wel erg aan. Hij is ook niet voor niets in Nederland gaan wonen. (keith dus, en het is niet andersom, anders was hij ook nooit solo gegaan).

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-06-2004 17:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

...ghehe, gaan we weer...

ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 06-06-2004 17:29 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

Slayer vond ik toch weer veruit het beste.
jammer altijd van die paar minuten pauze tussen ELK nummer. Maar ach...het zijn ook de jongsten niet meer...

Ravendark
raar.
Usericon van Ravendark
Posted 06-06-2004 17:40 by Ravendark Wijzig reactieProfiel van RavendarkQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 15:44 schreef ghoulliette het volgende:
ik irriteerde me trouwens dood aan al die 15 jarigen.

Joh, wat je zegt... ik voelde me echt OUD aldaar, ondanks mijn toch niet al te bejaarde leeftijd. Gelukkig kan je wel goed over ze heen kijken ;-)

I have dreamt the dreams that will come true

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 06-06-2004 18:07 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Inter faeces et urinam nascimur

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-06-2004 19:02 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

soww, dat was n lekker feestje nekpijn van t headbangen !!! afterparty's waren ook wel oké!! en k vond dat slayer beter speelde dan afgelopen jaar op wacken

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Orion
Usericon van Orion
Posted 06-06-2004 19:16 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2004 13:01 schreef Orion het volgende:
setlist slayer iemand?

up!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 06-06-2004 19:18 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

12.000 Echte Metalheads waargenomen.
Geen enkele NEP ZMer tegengekomen.
Maar goed ook want dan had ik flink staan meppen. ZMers de vuile bloedzuigers, laat ik geen tegenkomen op Waldrock of Graspop want dan ga ik flink staan meppen vette aso's.
Ik hoop dat Paul me band, want om met jullie in disscussie te gaan over me favoriete genre is tijd verspillen en zinloos.
Dit is m'n laatste bericht.
ZMers zijn FAKE.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-06-2004 19:19 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 6 juni 2004 19:18 schreef Faust het volgende:
12.000 Echte Metalheads waargenomen.
Geen enkele NEP ZMer tegengekomen.
Maar goed ook want dan had ik flink staan meppen. ZMers de vuile bloedzuigers, laat ik geen tegenkomen op Waldrock of Graspop want dan ga ik flink staan meppen vette aso's.
Ik hoop dat Paul me band, want om met jullie in disscussie te gaan over me favoriete genre is tijd verspillen en zinloos.
Dit is m'n laatste bericht.
ZMers zijn FAKE.
wat een agressie...

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com