|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind het het hoogtepunt van je werk! (maar misschien ligt dat aan mij ) Post meer!!! Zenial |
|
quote: heerlijk dat cynisme.... |
|
niets mis met halfnaakte vrouwen! |
|
quote: ik had het niet over het tekenen maar over het hoofd.. zeg nou zelf, daar word je toch niet vrolijk van, zo'n vis www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
je hoeft niet met haar te trouwen hoor. iemand die je tekent hoeft niet knap te zijn. Daar gaat het helemaal niet om. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 15-06-2004 14:06] |
|
je kan zeggen wat je wil maar een kuthoofd is het www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
vindt jij. |
|
vinD ik, ja. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
En toch houd ik van jullie ALLEMAAL! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
heeyies, nog wat werk van mij...ik verveelde me enzo..dus ik dacht..laat ik ff kansloos overal stipjes zetten, zie hier het resultaat: (volges mij klopt het gezicht niet...zou ook door die stipjes kunnen komen ..er is iest vreemds aan iig..lijkt wel) |
|
het is dr neus! nou zie ik het! ...en dr ogen zijn ook ongelijk...dr tanden ook! damn...ik heb nix gezegd [Dit bericht is gewijzigd door Suohi op 16-06-2004 14:50] |
|
anders werken met een schema, zodat je alles op de juiste plek hebt, is ook makkelijker dan alles zo uit de hand op papier te zetten. edit: ik vind die stipjes trouwens best cool. beetje 80's [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 16-06-2004 15:00] |
|
Ze kijkt je recht aan, maar dr hoofd loopt rechts veel verder door dan links. Dat zou ook meer symmetrisch moeten zijn dan. Verder erg mooi! Zenial |
|
quote:dankje! ja ik hebt ook wel eerst licht geschetst..maar als je eenmaal een fout maakt, kan je die inkt niet meer uit gummen..vandaar |
|
quote:dat LIJKT zo ja, maar als je goed kijkt, zie je dat dr gezicht van rechts belicht is, daarom valt er veel schaduw op de linkerkant, het is moeilijker te zien omdat het in zwart wit is, en dr haar is ook nog es zwart. maar je hebt misschien wel gelijk dat ze niet echt heel erg symmetrisch is, maar dit had met de lichval te maken quote:dank |
|
quote: volgensmij heeft zenial gelijk.. of je moet de ogen wat minder in het midden zetten alsof ze een klein beetje ui de ooghoeken kijkt.. maar dan moet je ook delippen aanpassen.. volgens mij is de neus wel een beetje van de zijkant getekend? (lijkt erop) verder natuurlijk erg mooi voor inken moet je zoveel geduld hebben.. heb ik niet! trilililili |
|
Zo'n stippelkop heb ik niet zo lang geleden ook wel eens gemaakt. Mijne verschilt enkel in het feit dat ik uitsluitend stippels gebruikt heb, en dat ik een foto van een meisje had waarvan ik dan de schaduwen enzo moest zien te reproduceren. Resultaat toen: Nu heb ik echter de achtergrond, haar kraag, en het gezicht zelf wat opgevuld, met verschillende tinten grijs. Wanneer ik weer een scanner ter mijne beschikking heb post ik wel eens een prent van het huidige resultaat. Edit: Aangezien het plaatje 9 van de 10 keer niet wil laden, ziehier de link: http://thumbs.deviantart.com/300W/images3.deviantart.com/i/2004/094/5/5/China__s_Mystery.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 17-06-2004 20:19] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
ik vind de tekening van suohi erg mooi wat wel een beetje apart lijkt zijn de ogen, duidelijk anders getekent dan de huid. Ze zien er veel scherper uit zeg maar.. verder nog mijn laatste werkje van school, met als thema 'stervende'. de scan is wat licht uitgevallen waardoor je niet echt die grimmige sfeer krijgt als op t origineel, maar goed.. oordeel hatsekitidelidokie |
|
euh ja, leuk... ofzo. Weinig artistiek. |
|
quote:ja klopt, hij is ook niet helemaal symetrisch. de neus heb ik idd nogal verneukt door die stipjes dr ogen zijn er ook niet helemaal niet goed uitgekomen, maar ik had gewoon ècht geen geduld/zin meer om daar nog wat aan te doen, want das best lastig omdat je die stipjes niet weg kan halen...dusss, maargoed, Zenial heeft idd deels gelijk jup |
|
Alsof elk hoofd symmetrisch is. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 21-06-2004 15:06] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:die vind ik heel erg mooi! ik had echt niet het geduld om ook nog es dr haar in stipjes te doen. kan niet wachten om te zien hoe het er nu uitziet *thumbs up* |
|
quote: Bedankt! Ik heb er dan ook lang aan gezeten, vooral aan dat haar ja. Nadat ik het af had zag ik overal stipjes Voor de prent van hoe het er nu uitziet zal je waarschijnlijk nog moeten wachten tot na de vakantie - ik kan enkel op school scannen "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:hahaha, ja dat verbaasd me nix! :dizzyness: quote:ah oke, das wel klote ja...dat had ik eerst ook (scanner stuk) totdat m'n vader toch maar besloot een nieuwe aan te schaffen (na maaanden gezeur van mij ) anyways; ik kijk er naar uit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |