![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() of zoiets [Dit bericht is gewijzigd door Yuddith op 12-10-2004 18:20] ![]() |
|
Yuddith, je zoekt best ergens een gratis picuploader zoals http://www.picserver.tk, dan kun je hotlinken ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: zoiets? ![]() ![]() |
|
quote: Jup, it is ![]() |
|
quote: Erg knap getekend ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Hey, volgens mij heeft Marcel me die tekening 's laten zien. Ik ken hem iig wel, knap getekend! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
alleen die lippen ... ietwat te vrouwelijk ... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Tja, zoals ik al zei, ik ben niet zo super met deze dingen als de anderen hier ![]() |
|
mooie tekening hoor!! ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Yuddith op 12-10-2004 19:05] ![]() |
|
quote:Je bent er toch echt een heel stuk beter in dan ik ![]() ![]() |
|
Ben denk ik (althans vind ik) iets beter met compumanipulaties: ![]() Nog een ZW-member ![]() ![]() |
|
Mooi en leuk gedaan! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
![]() door m'n vriendje getekend... niet echt scherpe foto maar ja ![]() ![]() |
|
quote: Ik vindt het er wel grappig uitzien. Marcella Coenen ![]() Zenial ![]() |
|
..... ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Portretten zijn nou eenmaal heel moeilijk, vooral als ze nog op iemand moeten lijken ook! ![]() NP: Sodom - Cannon Fodder For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
quote: Kijk, dit is een commentaar waar ik iets aan heb. Ik zal er bij het volgende portret zeker rekening mee gaan houden... ![]() ![]() |
|
Weer aan het klooien met mn raytracer ![]() ![]() Let ook op die vreselijke aliasing op de achtergrond ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Volgens mij past dit beter in het photoshop topic, maar toch leuk gedaan ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
't mist alleen een dosis lensflares... nee ben je toch beter met portretten ![]() |
|
quote: Kan je ook perfect met cad pakketten als autocad (heb ik al gedaan ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |