|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
of zoiets [Dit bericht is gewijzigd door Yuddith op 12-10-2004 18:20] |
|
Yuddith, je zoekt best ergens een gratis picuploader zoals http://www.picserver.tk, dan kun je hotlinken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: zoiets? |
|
quote: Jup, it is |
|
quote: Erg knap getekend Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hey, volgens mij heeft Marcel me die tekening 's laten zien. Ik ken hem iig wel, knap getekend! ..."Hate can only create more hate"... |
|
alleen die lippen ... ietwat te vrouwelijk ... |
|
quote: thanks! |
|
quote: Tja, zoals ik al zei, ik ben niet zo super met deze dingen als de anderen hier |
|
mooie tekening hoor!! |
|
quote: dank u [Dit bericht is gewijzigd door Yuddith op 12-10-2004 19:05] |
|
quote:Je bent er toch echt een heel stuk beter in dan ik |
|
Ben denk ik (althans vind ik) iets beter met compumanipulaties: Nog een ZW-member |
|
Mooi en leuk gedaan! ..."Hate can only create more hate"... |
|
door m'n vriendje getekend... niet echt scherpe foto maar ja |
|
quote: Ik vindt het er wel grappig uitzien. Marcella Coenen Zenial |
|
..... Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Portretten zijn nou eenmaal heel moeilijk, vooral als ze nog op iemand moeten lijken ook! Hij ziet er inderdaad wat vrouwelijker uit dan in het echt, niet alleen de lippen, ook de huid is een stuk gladder, werkt ook niet echt mee, en de ogen zijn volgens mij ook wat groot. Echter, de mensen herkenden hem wel, en het is zoiezo wel goed getekend, dus ga zo door, en post meer. NP: Sodom - Cannon Fodder For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Kijk, dit is een commentaar waar ik iets aan heb. Ik zal er bij het volgende portret zeker rekening mee gaan houden... |
|
Weer aan het klooien met mn raytracer Let ook op die vreselijke aliasing op de achtergrond Zenial |
|
quote: Volgens mij past dit beter in het photoshop topic, maar toch leuk gedaan cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
't mist alleen een dosis lensflares... nee ben je toch beter met portretten |
|
quote: Kan je ook perfect met cad pakketten als autocad (heb ik al gedaan ) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |