|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Deze vond ik ook nog: zo, nou snel weer es wat nieuws tekenen. hatsekitidelidokie |
|
quote: -->kaak(lijn) |
|
[Dit bericht is gewijzigd door huk op 27-04-2004 23:40] May U live 2 see the dawn |
|
Oeh die vind ik wel mooi! Zenial |
|
Nee dan kan je er beter Hulk van maken (en flink trainen ) Zenial |
|
Zelfs met trainen kom ik niet in de buurt van de hulk, ben een gespierde spijker met een buikje. En mn vrienden noemen me Huk, vandaar.... May U live 2 see the dawn |
|
Mooi getekend kerel! |
|
tattoos ontwerpen is een hobby van me May U live 2 see the dawn |
|
Is dat 1 helft tekenenen en dan digitaal kopieren en spiegelen? Zo te zien niet he? |
|
Nope, ik werk met een lichtbak, en bij de grotere tekeningen trek ik de helften over op de lichtbak. Kleinere tekeningen maak ik uit de losse hand. Bovenstaande zijn tekeningen op A4 en die trek ik dus over. [Dit bericht is gewijzigd door huk op 28-04-2004 0:30] May U live 2 see the dawn |
|
Heb je d'r ook die wat minder euhm... lief zijn? Wat eviler werk? Zenial |
|
quote: Die kan wel wat beter inderdaad, bij die boogschutter trouwens ook. Huk> ziet er cool uit, en Zenial, gewoon op de kop hangen, dan is't evil For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Mooi! Maar ik vind eigenlijk het gezicht erin iets minder... doet afbreuk aan het geheel, maar dat zal mijn smaak dan weer zijn... |
|
ben het met Narsil eens, dat gezicht erin, dat is echt vreselijk. |
|
schets schets... Er zitten wel een beetje kreukels in. Beetje jammer. Oh en er wordt nog aan gewerkt. Het is dan ook een schets. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 28-04-2004 20:57] Subtiel kamerolifantje |
|
'k zie een beetje weinig... ook jammer //edit:ah nu wel... zow dat ziet er best ok uit [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 28-04-2004 20:58] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Moet je geduld hebben. Laadt een beetje sloom. Jammer... Subtiel kamerolifantje |
|
Ik heb geloof ik wel's iets leukers op jouw tafeltje zien liggen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
uhr...welke? Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Iets met een meisje/elf achtig iets ofzo? kan dat? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Oh ja. Tsja, die is een beetje te groot voor de scanner lijkt me. Subtiel kamerolifantje |
|
elf? GAY!!!!!!!! dat je dat mooi vind vik, ga je schamen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Man rot op en ga je Mayhem cd aaien Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hehehe samenvatting eerste helft+bier------> weg We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |