|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: vast een dom schetsje, geen realistisch zelfportret. EDIT: even verplaatst: Hier m'n eerste zelfportret, ben er nog mee bezig, die gele lijn eromheen is tijdelijk, de achtergrond sowieso, en de kleuren kan nog van alles mee gebeuren.. ook wil ik nog wat doen met textures.. Hier dus een preview: En nog een andere versie met meer rode kleuren http://members.lycos.nl/vincentbisschop/Vince-pre-color.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 27-09-2005 21:43] |
|
Dit is mijn laatste creatieve daad. (Hij is alleen perongeluk mishandeld en moeilijk te fotograferen (glansverf)) |
|
Ben jij dat? |
|
Nee haha, ik ben geen kerel |
|
Hij lijkt serieus. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hij lijkt wel op Svenny-boy! Tof Nijn! |
|
quote: Dankje |
|
quote: That doesn't look like a guy. |
|
quote: Ik weet niet op wat voor type vrouwen jij valt maare... |
|
Nintendo wil met revolution van kiddy imago af. |
|
Hehehe! Die is best cool! FREEZE |
|
hoi hoi gave tekeningen Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Mooi, waarmee of met welk materiaal heb je die gemaakt? |
|
hehe relaxt! nieuwe wallpaper |
|
Ben weer eens bezig geweest deze voormiddag Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
@Morgeve, mooi werk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wat is dat eigenlijk Beli... een wastrommel ofzo? |
|
quote: Mwoa, creativiteit van het moment, moet ik nog vrder afwerken, kan wel iets heel moois worden Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hey! ijspegels! Hahahaha Vince, weet je zeker dat het niet "fap" ipv "fab" moet zijn? warning: nude blah blah. Naar een karakter van iemand anders. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Zoals altijd. Wat is met haar linkervoet gebeurd? (Voor de kijkers rechts ) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Geen zin om af te maken Haar rechterborst (voor ons links) klopt ook voor geen meter maar hij moest binnen korte tijd afzijn. Oh, en dankje [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 19-10-2005 18:39] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: *schudt wijselijk nee* Nog meer werkjes om te laten zien? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Op zich maak je wel leuke dingen, alleen jammer dat het altijd bij modeling blijft. Als je nou ook tijd besteed aan texturing, belichting en een mooi scene dan ziet het er misschien nog leuk uit ook [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 19-10-2005 18:44] Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |