|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
heb hier nog wel een paar leuke tekeningetjes en schetsen, maar ik krijg die scanner/kopieerapparaat/printer lomp geval niet onder de knie beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
dat is meestal niet meer dan op een knopje op de scanner duwen of op de wizard op je scherm klikken. |
|
ja, maar waar is godverdomme me gescande tekening gebleven beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
Dat geeft ie als het goed is aan? En anders -> startmenu -> zoeken -> naam van tekening |
|
eh, kan aan mij liggen, maar als ik em net scan, heb ik em nog geen naam gegeven, beetje zoeken naar een speld in een hooiberg beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
en nu is de wizard pleite... ik lijk qua technisch vermogen wel op een vrouw beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
-> lultopic damn, daar kun je nog niet in. Weet je zeker dat je niet op voorbeeld hebt geklikt? [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 10-05-2004 15:04] |
|
staat meestal wel ergens tussen opties waar hij iets neerzet op je HD Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:waar is dat dan? beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote:hehe, nee nog maar es proberen beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
en dat is een hele harde GODVERDOMME die door mijn huis schalt boeie, dan maar geen tekeningen beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Die vind ik wel mooi. Ik vind alleen de armen eng lang! |
|
Alles is eigenlijk wel eng lang. |
|
quote: Vet |
|
Na dit topic een beetje rond gekeken te hebben zitten er nog best goede tekenaars op dit forum. |
|
dat drumstel is wel tof, alleen dat bekken linksmidden lijkt meer op een schotelantenne [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-05-2004 20:08] |
|
quote: Paiste satelite series? http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: je moet de oudere topics ook maar eens bekijken dan. Onder andere enkele vette werken van Wish! |
|
quote: De ogen staan veeeel te dicht bij elkaar, tussen de ogen moet nog een oog passen. De mond is ook te groot en ook te laag, er zit niet zo'n groot stuk tussen de mond en de neus. De mond hoeken moeten net zover als de pupil komen (als je een recht lijn van de pupil naar beneden trekt.) voor de rest issie wel ok hoor @ Wishmaster: die schetsen zijn echt heel vet! die ogen zijn mooi gedaan, goede gezichts uitdrukkingen! [Dit bericht is gewijzigd door Suohi op 11-05-2004 20:23] |
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Knap gedaan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Valt wel mee, gewoon een kwestie van een potlood over een blaadje bewegen. Danku! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Tja, bij mij is het ook gewoon mijn pc muis bewegen en op mijn klavier tokkelen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
V-E-T ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |