|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Erg mooi Alleen dat gezicht erin vind ik jammer.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Don't worry (be happy ) Het is een meisje. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:oww ik dacht dat het een nakkt portret van Elfensteen was. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
Ik ben nu weer druk in de weer met de Wrightflyuer, het eerste bestuurbare vliegtuig ooit met motoraanbdrijving. Die zet ik volledig in 3D, de motor volledig met binnenwerk en al, tot de ontstekingskaarsen en het bijhorende mechanisme toe, ieder onderdeeltje zit erin , kijk zelf maar eens naar: http://www30.brinkster.com/belimawr/drawing/wrightengine.htm Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De tijdelijke tussenstand van de motor, ik zit al ruim boven de helft Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
anders gaan we even naar bed, hoi Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:kom je mee? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
*kick* Nog eens (de zoveelste keer): De laatste update van mijn project [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 05-05-2004 15:40] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Daar heb je vast lang over gedaan? |
|
quote: Inderdaad, maar de rest is heel mooi. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Zie hier mijn ontwerpjes voor de uitbreidingsset van Munchkin: (op de Broccoli zitten wat vlekken, maar dat zijn vuiltjes die op de scanner lagen) En nog een oude graff die wonderbaarlijk genoeg nog ergens op internet rondzwierf: |
|
quote: Zijn dat officiële uitbreidingen (in wording), of kan je bij dat spel zelf ook uitbreidingen verzinnen (ben er niet echt bekend mee), in ieder geval coole tekeningetjes, die bierdop kon echter wel wat overtuigender For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Ik ben er intensief aan bezig sinds de laatste zondagavond van april Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dank Bij de uitbreiding zitten vijf lege kaartjes, waarop je je eigen ideeen kwijt kunt. Het zijn dus (helaas) geen standaardkaarten. Wat betreft die bierdop ben ik het helemaal met je eens, maar die had ik in een keer op het kaartje gezet zonder hem eerst goed uit te werken. Ach, het gaat om het idee |
|
Leuke kaartjes SQT Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Als je scheikunde hebt op school, moet je toch ook wat gaan doen he edit: waarom werkt dat plaatje niet [Dit bericht is gewijzigd door Hieronimus op 08-05-2004 0:48] Ad Astra... |
|
Goed gedaan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Je mag van Angelfire waarschijlijk niet doorlinken... Gewoon even linkje posten http://www.angelfire.com/mb2/hieronimus/img/opethartwork.jpg Goed gedaan iig |
|
Gemaakt door een klasgenoot van mij en binnenkort waarschijnlijk als poster op mijn kamer: http://www.deviantart.com/deviation/7125980/ |
|
quote: gaaf! |
|
Laatste tijd weer redelijk veel geschets, hier 2 scans uit m'n schetsboek.. |
|
Hey Wishmaster, check dit eens uit Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |