|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Netjes hoor |
|
Thnx. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Mooi Vode, leuke details ook! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Gaaaaaaf! |
|
Vijf sterren! |
|
Die staan er voor de sier *kuchkuchcustomphotoshopbrushkuch* [edit] Shred: Dankje! [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 19-08-2005 3:24] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Hehe, nee maar serieus, ik vind het echt een vette tekening! |
|
u ook bedankt Er gaan er veeel meer komen, ik ben met een franse gast begonnen aan een "themed" tekening (in dit geval meiden met lippiercings) en als we beide de tekening afhebben (liefst binnen een dag) laten we het elkaar zien en voegen we iets aan het thema toe. Deel 2 is Meiden met piercings en robots We gaan door tot alles niet meer op één pagina past ofzo Ohja, voorbeeld van die gast zijn werk: klik [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 19-08-2005 3:29] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Leuk initiatief. Ben wel benieuwd naar meer |
|
mijn zuske heeft een scanner, dus heb ik gelijk maar geprofiteerd door een tekening van mij van vorig jaar te scannen Ik heb dit abstracte geval getekend op school tijdens saaie lessen (zie de kantlijn van mn schrift enz ) Wel een beetje vals gespeeld door de computer te gebruiken www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Alhoewel ik geen liefhebber van vals spelen ben, vind ik deze best mooi. Wil je het origineel eens posten? |
|
Inverten is zo vals nog niet... mvg wk10 |
|
quote: Erg mooi gedaan!!!! Gebruik je Corel Painter? quote: Erg gaaf gedaan man Wallpaper waardig |
|
quote: Volgens mij is er wel iets meer aan 'vals gespeeld' dan alleen inverteren. Ik kan nl. ook geen strepen van het schrift vinden. Maar hoe dan ook, het ziet er leuk uit en nu ben ik wel benieuwd naar het origineel. |
|
Dank je! Ik heb inderdaad ook met een kwast de rommel ertussen weggehaald.. hier is het origineel www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ah, om eerlijk te wezen vind ik de versie met strepen mooier |
|
quote: +1 Erg vet |
|
quote: Ik zie lekker wel strepen op het niet-origineel. Maar goed, ik heb dan ook een heersende 19" Samsung TFT. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Oh, nu ik de bovenste nog eens wat beter bekijk zie ik de lijnen ook. Maar hoe dan ook, Chrishetmetaalhoofd heeft alle lijnen waar hij wel bij kon zonder de tekening weg te vagen wel weggepoetst. En dus heb ik met mijn post ergens verder naar boven toch gelijk [Dit bericht is gewijzigd door slome op 25-08-2005 20:10] |
|
quote: Ja je hebt gelijk. Ik heb niet echt mn best gedaan om álle lijnen weg te halen, 'k vond het zo ook wel ok. Na enig gekloot met de kleurenbalans kwam bij het volgende resultaat, ook wel leuk www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Wauw! Heel erg mooi! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
@ Chrishetmetaalhoofd: Heh heh, je moet zo'n Andy Warhol achtige poster maken met allerlei varianten van je tekening er op En natuurlijk ook even het eindresultaat posten [Dit bericht is gewijzigd door slome op 25-08-2005 20:58] |
|
Ik ben weer begonnen met schilderen. Dit schilderij is het eerste werk. Er moeten er nog vele volgen. the only pleasure is pain |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |