|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Joh, geen idee eigenlijk. Ik zou es wat meer moeten doen om erin te komen, heb al te lang niets meer gedaan en laat staan af gemaakt... Hamer: Dankje Op het moment een mengeling van Open Canvas 1.1 en photoshop, ik ga wel langzaam aan steeds meer over op photoshop aangezien je daar makkelijker met hoge resolutie kan werken, iets dat oc1.1 niet heeft. Ik heb ook painter maar daar waag ik me nog niet aan Heb ik deze al gepost trouwens? Helemaal in photoshop CS2, en uiteraard ook nog niet af [edit]Oh, en die lame default photoshopblaadjes zijn gebruikt omdat ik lui ben [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 19-10-2005 18:49] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Dat zal ook ooit wel eens komen, als ik eens een goed proggie vind waar je tekeningen vanuit autocad/inventor/catia ed. kan importeren. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: hehe koel! He als je msn hebt wil je me dan ff adden? Heb ff een aantal vraagkes :D |
|
Tuurlijk, geef me je addy maar cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 19-10-2005 18:52] |
|
Haha nice saph! lang geleden dat je weer post volgens mij, ik dig de kleuren/techniek ook zeker, ben wel benieuwd naar iets met wat meer achtergrondmateriaal. En idd het moet fap fap zijn.. vandaar 'nintendo wil van kiddyimago af' hehe Edit: Nice die nieuwe, alleen wat saturated, vooral de bruine hoorns geven erg af op 't paars. De blaadjes zijn dope, ook al is 't een standaard brush, in dit geval goed gebruikt. We moeten weer een oc-en. [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 19-10-2005 18:51] |
|
Hahahaha najah ik had 'm iig wel meteen door! De eerste schets die ik voor die vampier had had ook voor de verandering een achtergrond maar m'n scanner is dood dus moest ik t alsnog helemaal digitaal doen cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Je kan hem tenminste nog digitaal tekenen My wacom (de intuos idd) died on me this week, nadat ie een half glas fanta op had.. Damn ik werd gek, en ben 't nog steeds, hoevaak heb ik al wel niet gehad dat ik even m'n pen (wacom) pakte om ff iets te krabbelen in msn, of voor whatever.. Hij word waarscheinlijk gefixt, maar of 't gaat kosten en wanneer ik hem weer heb, ik heb geen idee Hier een kever voor de afleiding. |
|
quote: Is het zo als je goed kan tekenen ook direct goed bent in graffiti of andersom. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ook niet andersom, maar de meeste graffiti artists kunnen enkel toffe letters tekenen, zodra ze zich aan een lichaam wagen vallen ze door de mand. |
|
En airbrushers..een kameraad van mij doet dat ook maar dat lijkt altijd behoorlijk gaaf. Vooral op motoren of motorkappen van auto`s. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik denk dat het ook verschilt per discipline. Schilderen/tekenen/spuiten, ect. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Huhuhuhuh, spuiten, huhuhuhuh. |
|
Hmz, gister maar es wezen tekenen met m'n nieuwe wacommetje, vind hem wel leuk gelukt: |
|
^^ "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
woah, hier zitten goeie tekenaars tussen, hulde! Hier enkele kriebeltjes van mij, let wel, mannelijk naakt is hier aan de orde! Dit maakte ik vorig jaar veel, beroemdheden/fantasykarakters zonder kleertjes Hier Lestat de Lioncourt, gespeeld door Stuart Townsend. En dit is een Jügendstil portret van mn vriend: word er al verlegen van. Kom maar op met die reacties! [Dit bericht is gewijzigd door pheradariel op 14-11-2005 15:22] Remember death is not the end, only a transition |
|
quote: |
|
huh? wel gequote, doch geen reactie... Remember death is not the end, only a transition |
|
Zowiezo ddezelfde plaatjes een post na de originele quoten. Hoe lame. Dat jugendstil portret is niet helemaal mijn ding (ben enorm fan van Mucha dus ben onwijs nitpickey of art nouveau/jugendstil dus ik houd m;n bek maar ) maar de eerste vind ik wel gaaf. Mooi geshaded Aquarelpapier? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Nee gewoon papier uit zo'n goedkope tekendummy. Remember death is not the end, only a transition |
|
Hah vet! Heb jij er een kunnen vinden met ruw WIT papier dan? Hier vind ik alleen of heel glad papier of van dat gelige "hier-kan-ik-nooit-volledig-iets-weggummen"-papier. Ik houd het maar op mijn elitaire Windsor and Newton sketsboek, kan ik tenminste makkelijk bladen uitscheuren cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
het is van dat gelige rotpapier, overigens. maar ik vind het wel prettig werken soms. Remember death is not the end, only a transition |
|
Dat Art-Nouveau tekening van je vriend is opzich best oke. Jammer dat de achtergrond niet in het art-nouveau-plaatje past. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Jammer dat je blote mannen tekent Ennuh... draagt je vriend daar nou een sjaaltje? Is ie homo? Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |