|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Saphire, welke opleiding doe je eigenlijk? |
|
I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Als ik nou maar eens wist wat het was... Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ruige aardbei! |
|
quote:ruige fantasie I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Een oudje, toen ik nog veel tekende: Hatsjikidee! |
|
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Kan niet geopend worden. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
That File Has Already Been Picked Up This file has already been picked up, if you think there's been a mistake or your download was interrupted, please contact the person who sent it to you to so you can arrange another method of transfer. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Damn, ook net gemerkt, damn, moet ik nog iets anders zoeken om die video online te zetten [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 03-11-2004 16:48] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zie hier, m'n eerste schilderij ooit, erg vet om te doen, ga 't zeker vaker doen.. Gepaint met plakaatverf (damn matte look) op doek van 30x40, Damn painten duuurt laaaang, ben hier een week ofzo nu en dan een uurtje of 2 mee bezig geweest, geen idee hoe lang in totaal.. |
|
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wat een eng apparaat, ga je de wereld veroveren? |
|
quote: Is gewoon een slat van een vliegtuig in werking (zelf ontworpen ) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hehe, ik snap er weinig van maar vind het wel knap gemaakt. |
|
quote: Is gewoon een beetje avionica, meer niet Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Oh, vandaar! |
|
Lekker subtiele camerabewegingen ook Zenial |
|
quote: Tis een hondje |
|
quote:moet je me toch eens uitleggen hoe jij dat er in ziet I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Het lijkt meer op iemand met meerdere persoonlijkheden. (schizo??) the only pleasure is pain |
|
quote:dat komt denk ik eerder in de buurt.. heb het iig vaker gehoord... nu nog bewijzen naar mijn andere ik I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Grafisch Vormgeven, maar daar leer ik dus geen kut. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Of een mannetje die een alien bij zijn nek beetpakt en uitfoetert. Wishmaster> ziet er cool uit! En als je die plakkaatverf niet mooi vindt moet je misschien maar overwegen om over te stappen op acrylverf. Is in het gebruik nog vrij makkelijk (met water verdunbaar en uitwasbaar -mits nog niet droog-), droogt vrij snel, en heeft een veel beter kleurbehoud als het opdroogt. Als je zo doorgaat heb je toch niet veel kleuren nodig, dus om de kosten hoef je het niet echt te laten NP: Salacious Gods - Askengris [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 04-11-2004 11:34] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |