|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
stom of niet stom doe het maar eens beter. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
"schop" REAGEREN GODVERDOMME! quote: mvg wk10 |
|
Hehe, gave tekening zo kan ie wel weer |
|
de draak is gaaf, jammer van dat wijf met die omakont. |
|
edit: het doet trouwens erg engels aan. Ik weet niet of dat de bedoeling was, maar als je engelse kinderboekenprenten bekijkt past het er zo tussen. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 28-03-2004 20:05] |
|
Wel raar dat z'n staart nog in de lucht zit terwijl hij er voor de rest behoorlijk dood uit ziet.. zo kan ie wel weer |
|
You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
holy moly nice! |
|
Uhm.. ik ben graphics aan het maken voor een roleplay map, waaronder het volgende neon-sign voor de club "Sloth and Malice" [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 28-03-2004 22:36] |
|
Erg knap getekend DMTR en Windkracht10 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dank u....ach ja, je verveelt je wel eens he You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik vind m totaal niet mooi, maar wel erg knap gedaan met de details. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik=rechts. Click on own risk: http://gehin.gamemakers.nu/saph_gehin_01.jpg Samenwerking met een zweedse jongen. Ik heb de meid (uiteraard ) gedaan. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Windkracht: Supernette shit, alleen jammer dat je jezelf nog altijd geweldig vind.. DMTR: Dikke heers! moet fix tijd gekost hebben damn! hoe heb je em opgebouwd? Saph: die 2 collab is vooral erg vet.. [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 29-03-2004 13:13] |
|
quote: Hehe! Doet met denken aan MA 'Altars of Madness'. Mooi gedaan. |
|
Dank u! @Wishmaster: Ja, dat duurde wel even...vooral om sommige stukken aan elkaar te breien. Op zich eerst gewoon een skull getekend en daar van onder naar boven steeds verder die invulling in opgebouwd...ik wil hem op zich nog wel inkleuren met een soort bruinige gloed...beetje alsof het spierweefsel is snappie? En een ranzige achtergrond erachter You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik vind hem ook niet bepaald mooi en een beetje cliché maar 't is wel knap gedaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het werk van Van Gogh is ook niet mooi... |
|
Gaaf gedaan DMTR! En Saphire ook weer trouwens! |
|
quote: Ik mag dat. Ik heb 3e-graads brandwonden in mijn gezicht. [Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 29-03-2004 23:04] mvg wk10 |
|
quote: lelijke mensen moeten juist extra sociaal zijn |
|
quote: Heersch. Alleen die staart had wel wat slapper gekund inderdaad quote: Ende heersch. misschien was het wel cool geweest als je ook nog wat met de tanden van de schedel gedaan had (iets lichter ofzo), maar zeer cool gedaan For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
jij nog aan tekenen toegekomen Arjen? |
|
quote: Zeer, zeer Heerschend!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |