![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahahaha! Leuk die katten en die tekening van jou en je vriendin! ![]() Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
|
kan ook weer eens wat posten ![]() Ouwe schets die ik gister heb gekleurd, erg lache om te doen, hope it shows! ![]() ![]() |
|
Zeur: tijdens tijden van cowboys/indianen waren er nog geen zonnebrillen .. ![]() |
|
't Is een neowestern eh, Jenje. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Maar hoe beschermden ze dan hun ogen voor de zon? ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
met een hoewt... ontopic sletten! ![]() |
|
Maar dat heeft ie dus is die zonnebril eigenlijk overbodig...? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Staat gewoon ommeunig stoer ![]() ![]() |
|
is die hoed niet een beetje aan de kleine kant? www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
En hij mist een spoor. Maar wel vet ![]() ![]() |
|
Die is hij net smakelijk aan het oppeuzelen. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
meeste cowboy's hebben maar 1 spoor, keep in mind dat ze niet voor de sier zijn.. maar bedankt. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ik zou me meer zorgen maken om het feit dat z'n revolver best wel onhandig lijkt te zitten. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
hij moet nodig een beugel want hij heeft een onderbeet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: whaha ![]() ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Ik hoop dat ik de layout niet verneuk. Een tekening, gemaakt op m'n 21e, gok ik. ![]() Wilde er ooit professioneel iets mee doen, maar heb toch maar besloten fotografie te gaan studeren ![]() "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
quote: Lijkt me een verstandige keuze! ![]() ![]() |
|
quote: Want? ![]() "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
SoM> gave tekening Wishmaster trouwens ook, vooral die zon is erg mooi gekleurd ![]() For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
quote: very Urban. Wishmaster rules ![]() ![]() |
|
Allen contestentries Takes VOT Game over Throwie Game over Piece, pencils Game over Piece, inks [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 03-08-2004 12:04] ![]() |
|
quote:uhm ... die is niet door Wishmaster getekend hoor maar door SoM ![]() |
|
Wishmaster> Erg cool als altijd. Maareuh, als je altijd stripfiguurtjes tekent (en/of kleurt), maak dan ook eens een compleet stripverhaal of een korte comic ofzo. Stripfiguurtjes zonder strips zijn niet zo heel erg boeiend. SoM> Waanzinnig tof zeg! Jammer dat je er niet mee doorgegaan bent. Ik vind het erg cool als metal cd coverart. Heb je nog meer van dat soort tekeningen? SQT> Argh! Vreselijk lelijk! Al eens gedacht serieus iets proberen te maken met je potlood ipv die wannabe graffiti misbaksels? Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |