|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahahaha! Leuk die katten en die tekening van jou en je vriendin! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
kan ook weer eens wat posten Ouwe schets die ik gister heb gekleurd, erg lache om te doen, hope it shows! |
|
Zeur: tijdens tijden van cowboys/indianen waren er nog geen zonnebrillen .. |
|
't Is een neowestern eh, Jenje. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Maar hoe beschermden ze dan hun ogen voor de zon? Subtiel kamerolifantje |
|
met een hoewt... ontopic sletten! |
|
Maar dat heeft ie dus is die zonnebril eigenlijk overbodig...? Subtiel kamerolifantje |
|
Staat gewoon ommeunig stoer |
|
is die hoed niet een beetje aan de kleine kant? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
En hij mist een spoor. Maar wel vet |
|
Die is hij net smakelijk aan het oppeuzelen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
meeste cowboy's hebben maar 1 spoor, keep in mind dat ze niet voor de sier zijn.. maar bedankt. |
|
|
|
Ik zou me meer zorgen maken om het feit dat z'n revolver best wel onhandig lijkt te zitten. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
hij moet nodig een beugel want hij heeft een onderbeet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: whaha www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik hoop dat ik de layout niet verneuk. Een tekening, gemaakt op m'n 21e, gok ik. Wilde er ooit professioneel iets mee doen, maar heb toch maar besloten fotografie te gaan studeren "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: Lijkt me een verstandige keuze! |
|
quote: Want? "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
SoM> gave tekening Wishmaster trouwens ook, vooral die zon is erg mooi gekleurd For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: very Urban. Wishmaster rules |
|
Allen contestentries Takes VOT Game over Throwie Game over Piece, pencils Game over Piece, inks [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 03-08-2004 12:04] |
|
quote:uhm ... die is niet door Wishmaster getekend hoor maar door SoM |
|
Wishmaster> Erg cool als altijd. Maareuh, als je altijd stripfiguurtjes tekent (en/of kleurt), maak dan ook eens een compleet stripverhaal of een korte comic ofzo. Stripfiguurtjes zonder strips zijn niet zo heel erg boeiend. SoM> Waanzinnig tof zeg! Jammer dat je er niet mee doorgegaan bent. Ik vind het erg cool als metal cd coverart. Heb je nog meer van dat soort tekeningen? SQT> Argh! Vreselijk lelijk! Al eens gedacht serieus iets proberen te maken met je potlood ipv die wannabe graffiti misbaksels? Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |