![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Geen dank, geef me maar een keer een biertje in Hedon of de Docter. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb vannavond een feeschtje, maar mocht ik je ooit zien dan zal ik het je wel even laten weten! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Goh. Dat nieuwe mod-beleid werkt goed. Al wel 2 tekeningen in een daarvoor gemaakt topic en helemaal geen slowchats! ![]() (zie mijn sub-titel) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
@ Greycloak: Gelukkig heb ik genoeg spul om een heel topic mee te vullen ![]() ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote:Doen! Alles beter dan dat geklad van heer Schaep. (no offence, maar ik houd niet van dat wat "moderne kunst" wordt genoemd.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Cool! Laat de rest van je tekeningen ook maar zien dan! ![]() Zenial ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nar'Hyarmen op 06-03-2004 20:51] O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
quote: Bij die tekeningen van jou, lijkt het altijd net of er een glas water overheen is gevallen, heel apart ![]() Maar wel erg mooi. ![]() |
|
Ja, de highlights zijn erg aanwezig, zonder te storen. Niet vloeiend, maar wel erg mooi. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hahahaha dat ligt grotendeels aan het programma waar ik mee werk, de "paint" tool is namelijk meer "watercolor" dan "paint" ![]() In ieder geval, ik ga eerst fftjes een photoshoot doen en dan post ik wel wat meer ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Deksel op 07-03-2004 16:22] hatsekitidelidokie ![]() |
|
de sluit tag is niet goed ![]() MOet [ / img] zijn (zonder spaties) ![]() |
|
quote: Let's see... Oh wel mooi gedaan!! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 07-03-2004 16:18] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
thanx jenje! hoppa, gelijk de volgende dan maar. dit logo heb ik ontworpen voor een locale metalband. Hopelijk snel gekleurde versie. ( en wat nieuwe tekeningen, uiteraard) ![]() ![]() hatsekitidelidokie ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ha! Mooier dan die van Zenial ( ![]() ![]() For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
nee... t kwam ter plekke in me op ![]() dit is mn nieuwste... soms is de diepte een beetje onduidelijk, maar t idee vind ik zelf wel oke ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Deksel op 08-03-2004 20:46] hatsekitidelidokie ![]() |
|
quote: ![]() Netjes! Gooi er es wat kleur overheen! ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
mörke: jaja... maybe... maybe... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" ![]() |
|
quote: ![]() quote: Nou zeg, toen je een foto had gepost zag ik pas na heel lang kijken dat het mijn kunstwerk niet was! ![]() quote: Heel mooi! ![]() ![]() |
|
EAT THIS: ![]() mvg wk10 ![]() |
|
Fantastisch, vooral die hele kleine vleugeltjes. ![]() ![]() |
|
quote: stom Uit liefde voor ZM. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |