|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Geen dank, geef me maar een keer een biertje in Hedon of de Docter. |
|
quote: Ik heb vannavond een feeschtje, maar mocht ik je ooit zien dan zal ik het je wel even laten weten! |
|
quote: |
|
Goh. Dat nieuwe mod-beleid werkt goed. Al wel 2 tekeningen in een daarvoor gemaakt topic en helemaal geen slowchats! (zie mijn sub-titel) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
@ Greycloak: Gelukkig heb ik genoeg spul om een heel topic mee te vullen cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Doen! Alles beter dan dat geklad van heer Schaep. (no offence, maar ik houd niet van dat wat "moderne kunst" wordt genoemd.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Cool! Laat de rest van je tekeningen ook maar zien dan! Zenial |
|
quote: twas wel een portret van mij!!! (niet dat het leek ofzo, maar voor het idee ) Ik vind die tekeningen van saphire ook wel heeeeeel mooi eigenlijk dus POSTEN!!! [Dit bericht is gewijzigd door Nar'Hyarmen op 06-03-2004 20:51] O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Bij die tekeningen van jou, lijkt het altijd net of er een glas water overheen is gevallen, heel apart Maar wel erg mooi. |
|
Ja, de highlights zijn erg aanwezig, zonder te storen. Niet vloeiend, maar wel erg mooi. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hahahaha dat ligt grotendeels aan het programma waar ik mee werk, de "paint" tool is namelijk meer "watercolor" dan "paint" In ieder geval, ik ga eerst fftjes een photoshoot doen en dan post ik wel wat meer cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Deksel op 07-03-2004 16:22] hatsekitidelidokie |
|
de sluit tag is niet goed MOet [ / img] zijn (zonder spaties) |
|
quote: Let's see... Oh wel mooi gedaan!! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 07-03-2004 16:18] Subtiel kamerolifantje |
|
thanx jenje! hoppa, gelijk de volgende dan maar. dit logo heb ik ontworpen voor een locale metalband. Hopelijk snel gekleurde versie. ( en wat nieuwe tekeningen, uiteraard) hatsekitidelidokie |
|
quote: prachtig gedaan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ha! Mooier dan die van Zenial (), heb je nog referentie gebruikt (foto/echte boom)? For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
nee... t kwam ter plekke in me op dit is mn nieuwste... soms is de diepte een beetje onduidelijk, maar t idee vind ik zelf wel oke [Dit bericht is gewijzigd door Deksel op 08-03-2004 20:46] hatsekitidelidokie |
|
quote: Netjes! Gooi er es wat kleur overheen! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
mörke: jaja... maybe... maybe... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: quote: Nou zeg, toen je een foto had gepost zag ik pas na heel lang kijken dat het mijn kunstwerk niet was! quote: Heel mooi! |
|
EAT THIS: mvg wk10 |
|
Fantastisch, vooral die hele kleine vleugeltjes. |
|
quote: stom Uit liefde voor ZM. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |