|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Thanks lui Hier 2 concepten voor weer een ander 3d/animatie project. |
|
Voor school |
|
Hmmm, volgens mij zit er aardig wat detail in. Maar dat kan ik op dit brakke laptop-schermpje niet goed zien. |
|
bedankt lui, hier een preview van de volgende. |
|
Jij komt hier ook alleen maar op tekeningen te spammen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Weet niet of ik deze al gepost had, maar houtkool blijft mijn favoriet. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Maaaaar, z'n tekeningen heerschen wel! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Van hem kan ik het wel hebben, die tekeningen zien er bijna altijd erg vet uit. Neemt niet weg dat hij idd een tekeningen-aandachtshoer is Edit @ Vode: die heb je al eens gespamd, wel een leuke tekening. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 23-02-2006 20:08] |
|
quote: lol klopt, ik lees hier wel, maar heb (bijna niks bij te dragen) doch 't tekentopic blijft m'n ding dus ja.. |
|
quote: Dacht ik al. Ik ga wel ff een nieuwe scannen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Zo, nieuwe Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Aandachtshoer: |
|
@ Vode: Nice, alleen is die hand imho te lomp. @ Wishmaster: Vet Hoe luidde de opdracht eigenlijk? |
|
Je kreeg een vet gare tekst over vechtende kleuren, vrij abstract, daar moest je 5 piece's bij maken/schilderen.. ik had nog 't minst abstract heh. Thanks! Trouwkaart voor me zus, ideetje, ga nog een paar maken.. |
|
Ik kan het echt niet mooi vinden, sorry. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
|
|
quote: |
|
^ doet 't niet cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ah nu wel. Hoe krijg je het in godsheeresnaam voor elkaar om zo'n plaatje 960.05 KB te krijgen? Het duurt voor mij uren voordat 'ie laadt cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
gaaf kleurgebruik Je moeder. |
|
is dat met krijt? mweh, zal wel computerdinges zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 01-03-2006 1:36] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Mocht ik willen! Met verfgekleider ga ik binnenkort maar eens beginnen denk ik. Dit is idd weer computermeuk. karnivoor: dank cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
niet echt getekend maar wel een beetje bewerkd de ogen bijv en de prachtige tekst aan het eind ik heb er een typhus lange tijd over gedaan.. Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |