![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Thanks lui ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Voor school ![]() ![]() |
|
Hmmm, volgens mij zit er aardig wat detail in. Maar dat kan ik op dit brakke laptop-schermpje niet goed zien. ![]() |
|
bedankt lui, hier een preview van de volgende. ![]() ![]() |
|
Jij komt hier ook alleen maar op tekeningen te spammen. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() Weet niet of ik deze al gepost had, maar houtkool blijft mijn favoriet. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Maaaaar, z'n tekeningen heerschen wel! ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Van hem kan ik het wel hebben, die tekeningen zien er bijna altijd erg vet uit. Neemt niet weg dat hij idd een tekeningen-aandachtshoer is ![]() Edit @ Vode: die heb je al eens gespamd, wel een leuke tekening. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 23-02-2006 20:08] ![]() |
|
quote: lol klopt, ik lees hier wel, maar heb (bijna niks bij te dragen) doch 't tekentopic blijft m'n ding dus ja.. ![]() |
|
quote: Dacht ik al. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
![]() Zo, nieuwe Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Aandachtshoer: ![]() ![]() ![]() |
|
@ Vode: Nice, alleen is die hand imho te lomp. @ Wishmaster: Vet ![]() ![]() |
|
Je kreeg een vet gare tekst over vechtende kleuren, vrij abstract, daar moest je 5 piece's bij maken/schilderen.. ik had nog 't minst abstract heh. Thanks! Trouwkaart voor me zus, ideetje, ga nog een paar maken.. ![]() ![]() |
|
Ik kan het echt niet mooi vinden, sorry. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
^ doet 't niet ![]() ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
Ah nu wel. Hoe krijg je het in godsheeresnaam voor elkaar om zo'n plaatje 960.05 KB te krijgen? Het duurt voor mij uren voordat 'ie laadt ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
gaaf kleurgebruik ![]() Je moeder. ![]() |
|
is dat met krijt? mweh, zal wel computerdinges zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 01-03-2006 1:36] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Mocht ik willen! Met verfgekleider ga ik binnenkort maar eens beginnen denk ik. Dit is idd weer computermeuk. ![]() karnivoor: dank ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
niet echt getekend maar wel een beetje bewerkd de ogen bijv en de prachtige tekst aan het eind ![]() ![]() Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |