|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach, je moet gewoon doen wat je zelf mooi vindt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik zou er echt chagerijnig van worden als ik daar elke dag naar zou moeten kijken. |
|
Ik vind dat die bewoners op dat terrein, waar ik gister was, beter kunnen tekenen. |
|
quote: Hoe was het eingelijk? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Tja maar beetje gay om zo te zeggen, pardon my french, bedoel het komt nu een beetje over als "kijk mij eens anders zijn" terwijl de meeste mensen toch welleens een museum hebben bezocht en weten dat er meer op de wereld is dan potloodtekeningen. Ik vind het eigenlijk een te gewone tekening om anders te zijn, wil je de abstracte kant op durf dan te experimenteren en kom niet aanzetten met ongedurfde onorginele aftreksels in het kader van "maar ik ben anders, jullie begrijpen mij niet, zie mij eens gaan". Post dan gewoon je werk, en laat derglijk commentaar achterwege, dan zul je oprechte reacties krijgen en zullen er misschien zelfs mensen zijn die het mooi vinden. Maar bij voorbaat al gaan janken is gay. |
|
quote: Zeer gaaf, maar we zitten vanmiddag een uur in de trein, kan ik jullie dood praten met verhalen |
|
ik vind het wel wat op picasso lijken, Vr.M I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ok! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Vergeet de overrated niet. |
|
n' hondje mvg wk10 |
|
Reagerende op de post van ghoulliette Je kunt dingen natuurlijk erg opblazen. Eedereen hier wel eens naar een museum geweest, natuurlijk doen de meeste mensen hier dat zelfs voor hun lol. Snap ik ook wel. Ben niet helemaal achterlijk. Ik kijk zelf graag naar oude meesters, maar dat zelf maken kan én wil ik niet, en doe ik dus dit. Dat ik het post geeft al aan dat ik niet ga zitten janken (toelichting van het commentaar is dat ik zelf ook wel weet dat ik niet geweldig ben, maar hier alleen maar andere dingen gepost worden, en mensen denk ik dus anders reageren dan op kleine exposities waarbij mensen komen omdat ze dat van jou mooi vinden. Had ik misschien niet moeten doen, maar daarvoor is het nu te laat, jammer dan. ) Als ik alleen positief commentaar wil dan zet ik wel een plaatje van een bejubeld kunstenaar hier neer. De vergelijking met een museum en abstracte kunst vind ik sowieso al typisch, je moet niet denken dat je een vrouw van dertig voor je hebt die hier haar brood mee verdient en eerst zit te studeren voordat ze een lijntje op papier zet. Ik doe maar wat. Verder kan ik wel andere dingen posten, maar dit IS onder andere wat ik zoal doe, alleen is dit geen tekening, wat dus het verschil maakt (en het is een foto, dus je ziet dat verschil niet, soit.) Dit was een opdracht, dus kun je niet je boekje te buiten gaan aan dingen die je er eigenlijk in wilt hebben. Zoals al gezegd, als het mij pleziert, ga ik iemand echt niet serieus nemen als hij/zij het "ongedurfde onoriginele aftreksels" noemt. Als je het niet mooi vind, ok. Maar zo'n oordeel op basis van een plaatje is wat anders dan het niet mooi vinden, dan vraag ik me af welke autoriteit op dat gebied jij dan wel niet bent. Och, wie weet post ik nog een keer wat anders. Ik zoek gegronde kritiek Je maintiendrai! |
|
quote: Mooi! Wel wat beter te eten geven. |
|
quote: inderdaad quote: Eerst leren tekenen dan abstract gaan. |
|
quote: Mooie Hond, mooie schaduw, mooie kleuren! gaaf |
|
DANK U WEL ALLEN! mvg wk10 |
|
JA GODVERDOMME JE HOEFT NIET METEEN TE GAAN SCHREEUWEN!11! KEKEKE |
|
Mooi schilderij idd. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat klopt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Christopher Hart?! SERIEUS?! Okay slome, dit is geen kritiek op jou maar Hart is weer een andere gast die alle poses en ideeën jat uit de stapels hentaicomics die hij naast z'n plee heeft liggen. Anatomie leren uit zijn boeken zou hetzelde zijn als leren grunten van Charlotte Church. Christopher Hart = Ga maar gewoon naar de slechte en haal het boek "Anatomie fur die kunstler" (met wat umlauts hier en daar) door Jeno Barcsay en anders is er altijd nog http://www.saveloomis.org/ De beste manier om anatomie onder de knie te krijgen is wel nog altijd zelf studies te doen. Ga in een park zitten en teken de mensen om je heen of zet een spiegel naast je neer en kijk daar naar. Maar anatomie leren via meneer Hart? Nooit. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Charlotte CHurch heeft best een moddervette grunt ... |
|
quote: Dit vind ik beter dan alle tekeningen tot nu toe in dit topic bij elkaar. Heb je dat echt zelf gemaakt??? Zenial |
|
Kunt u dat ondersteunen met voorbeelden meneer? @windkracht: Mooi! Wat voor verf heb je gebruikt? En verders nog dit: voor een activiteit op een ander forum. Gebaseerd op deze cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Linkie stuk Zenial |
|
quote: En dat boek, "Anatomie fur die kunstler". is dat boek een beetje te volgen voor beginners? En niet onbelangrijk, is het in het Engels of Nederlands verkrijgbaar? (Ben niet zo'n held in het Duits) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |