|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, dat is een sjaaltje ja. De echte is van kasjmir, en ja hij is voor de helft homo Remember death is not the end, only a transition |
|
@ pheradariel, ik vind beide tekeningen mooi , maar bij die onderste vind ik de achtergrond wat minder. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Lijkt het wel behoorlijk op ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ja dat zag ik toen ook en heb m toen snel gewijzigd Remember death is not the end, only a transition |
|
|
|
quote: Heh heh, die is vet! Maar ik heb zo'n vermoeden dat deze niet van jouw hand is, aangezien de site waar dit filmpje opstaat over Braziliaanse zaken gaat. |
|
quote: Beide heel erg gaaf! Jouw vriend lijkt trouwens wel heel veel op Orlando Bloom als Elf zo. |
|
quote: mocht ik willen idd... |
|
Waarom post je 't dan? |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 28-11-2005 14:00] |
|
Schaep jij bent echt niet te overtreffen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
|
|
ik heb zelf m'n spulletjes ook maar weer eens uit de kast getrokken. ik ben er eigenlijk niet tevreden over maar ik wil er niks meer aan veranderen omdat ik bang ben dat ik m dan verpest... en daarnaast, gezien t feit dat ik t in een half uurtje gekriebeld heb en ik eigenlijk al 6 jaar niks toonbaars meer uit mn vingers heb kunnen krijgen is t toch nog niet zo slecht, me dunkt... behold, een argus: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
In de verre verre verte heeft ie mischien iets weg van argus. Niet dat ik het beter zou kunnen hoor maar toch. |
|
quote: HIj lijkt er wel op hoor. Tekenen is gewoon moeilijk. Ik kan het in ieder geval echt niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Mijn vriend vroeg me om een zelfportret te tekenen.. Ik kan het echt niet. Had ik maar de inkleurskillz van Saphire. |
|
Hehe, dat rokje dat je net omhoog wilt trekken doet het hem. |
|
quote: Gaaf he |
|
Haha die is best charmant @ Morgil |
|
quote: Echtwel! |
|
Bezig met conceptart voor een animatiefilmpje, misschien meer info binnenkort. |
|
Motha fokking bad ass pidgeon! Ziet er gaaf uit man! FREEZE |
|
Doet me denken aan The Goodfethers. Je weet wel, van animaniacs. |
|
Heel gaaf! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |