|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*schop* cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
@ Saphire: Mooi! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Superkankervet zelfs! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: WAUW!! |
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Mooi nagetekend! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
@Malekith: Najah ik had mezelf maar een half uur tot een uur gegeven om dat te schetsen, vandaar dat ik niet al teveel aandacht heb besteed aan de veren. Kga nu een poging doen tot deze in mijn stijl te maken. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 31-01-2005 21:33] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Ik kijk er al naar uit! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Vette stijl Sappie ... |
|
quote:Oeh, erg mooi gemaakt karma is a bitch |
|
Kleur je ze in met Photoshop? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nope, in een klein programmaatje genaamd "Open Canvas" (een HELE versimpelde versie van painter) Ik wou dat ik painter kon gebruiken, maar hij crashet maar steeds cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Damn Saphire, damn nice... tof palet, ernstige shading, en mooie pose.. Gister voor 't eerst met een echt model getekend.. en 't was geweldig! 3 uur lang, erg vermoeiend, maar erg rewarding, hier een 3 scans uit een dik pak papier Allemaal 5 minute poses.. [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 01-02-2005 14:35] |
|
Geen ref: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ziet er wederom mooi uit Saphire the only pleasure is pain |
|
Woohoo! First time in Corel painter! (painter 9) op m'n nieuwe Wacom Intuos 3, a4 tablet :D Ben gelijk gaan zitten voor painter omdat ik 't al zooo lang wil leren en gewoon maar niet begon met oefenen.. dus bij deze, voor morgen maar een valentijnskaartje De 'gelukkige' haar naam is Merel, dus dat verklaart die gare tekening van de beer (de panda zelf zit ook nog heel verhaal achter..) [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 13-02-2005 22:01] |
|
Heel gaaf Wish, erg lieve stijl. Misschien dat een of twee lichte bamboestokken op de achtergrond het geheel nog net iets speelser maakt, maar heel goed gedaan, zeker voor de eerste keer met een nieuw programma. |
|
die naam is mooi gedaan, vince I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Laat maar ook... [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 13-02-2005 22:15] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:prima ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ouwetjes.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
idd kende ze al, maar die draak is nog wel ok, die kop is wel vet I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
2 uur painting study in Painter, begin het aardig te begrijpen en weet wat ik doe en heb gedaan om dit tot zo ver te krijgen Ik ben wel tevreden dus hoe 't er nu uitziet, zeker voor een digitale piece, nu nog haar toevoegen, verder verfraaien en details toevoegen en waarscheinlijk iets van z'n jas painten.. *floep see next page* [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 17-02-2005 12:29] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |