|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: simpel, niks moeilijks aan quote: Moeilijk hoor, doorsnede tekenen, revolven en klaar Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dat... Euhmm... Zou kunnen ja. |
|
quote: Mwah, ben je in een kwartiertje ook wel klaar mee lijkt me |
|
quote: I know maar ik had nog nooit geMaxed... deed er ook aardig lang over, nu zou ik dit in een klein uurke kunnen fixen Edit: quote: Waar zijn je textures?? Unwrap dat ding maar ff [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 21-09-2005 10:59] |
|
m'n pa vond net mn ouwe "kunststukken" op de kast... uit m'n metallica periode... deze vond ik wel aardig gelukt. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ja hallo het is niet 'iedereen kan schilderen van ravensburger' voor een 3d leek en n00b is het wel een hoop gekloot, en ik wil 'later' niet eens iets met dat 3d gedoe te maken hebben, maar ja moet er wel basiskennis van hebben voor school. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: mooie tekening ik teken ze4lf ook maar ik heb geen scanner Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Indeed, die is best aardig gelukt ja |
|
dank nog n paar online gegooid net... http://img.photobucket.com/albums/v639/wateryblack/tekening2.jpg http://img.photobucket.com/albums/v639/wateryblack/tekening3.jpg http://img.photobucket.com/albums/v639/wateryblack/tekening4.jpg ze zijn allen een beetje scheef maar ja, wat wil je, ik ben zelf ook scheef [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 22-09-2005 18:05] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hehe, die laatste hippie... |
|
quote: cliff heerschte, ja!!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
die van jason en cliff zijn aardig gelukt ja Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: wat teken ik zoal : gotic angels ,lotr en bandjes Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
ook nog en tekening gemaakt van een pony die ik vroeger verzorgd heb... en een zelfportret: leuk man, die ouwe meuk nog es doorbladeren "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
mooie tekeningen Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Doe je netjes WaBla! |
|
|
|
heerscht Faustian Spirit of the Earth |
|
Je tekenkwaliteiten zijn, zoals bekend, ongeevenaard Schaep, maar waarom teken je met Bchreuder? |
|
Die zomer.. die is echt wel goed gelukt! |
|
*zie volgende pagina* [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 27-09-2005 21:43] |
|
Je had toch al eens eerder een zelfportert gemaakt in stripversie? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
KUTSCANNER DOET HET NIET MEER. schijtend. Ik teken nog wel eens graffiti, en vanmiddag een geslaagd stuk gemaakt.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |