|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tof! |
|
Thanks! Hijs inmiddels klaar, tenminste, geen zin om eraan verder te gaan, blijf bezig.. Redelijk blij met 't resultaat, hier istie, en eronder een link naar de high res met alle details.. http://members.lycos.nl/vincentbisschop/Hellboy-painting-HR.jpg |
|
quote: Wel een coole tekening, maar persoonlijk ben ik niet echt gecharmeerd van dat kwast effect, het is natuurlijk een persoonlijke voorkeur, maar ik vind het er toch wat gemaakt uitzien, helemaal in combinatie met de meer reguliere digitale kwast effecten, zoals die paar kleine 'krassen' bij de rimpels in het voorhoofd, en onderaan de kin. For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Lijkt op hellboy. Wel erg leuk gedaan!! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
it is hellboy lol.. thanks |
|
quote: Okay. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Hebben jullie ook een stek op deviantart, gfxartist of dergelijke? Of posten jullie enkel hier? mvg wk10 |
|
ook maar weer eens den potloot gepakt... moet nog veel oefenen voordat het echt weer wat word. Beginsel van mijn nieuwe Hammer Arts Logo: |
|
quote: lol ik post hier meer voor de fun, zit nu en dan op Devart (ghey), gfxartist, cgtalk, conceptart.org, en nog een handvol comicsites... zo kom ik aan connecties |
|
quote: leuk, maar misschien beetje comic-achtig? |
|
mischien wel maarja ik kan niet beter! |
|
Ah! Het leeft weer! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
nice.. wat leeft weer? |
|
quote:Zwanger, rokend en zuipend mokkel wachtend op een keizersnede ? Wel lachen |
|
quote: Ontwerp voor positiekleding? (coole pic 8)) NP: Savatage - Back To Reason For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: als ze tijdens de keizersnede niet opletten hebben ze ipv één baby twee halve Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Odal: Dit topic leeft weer Het was gewoon een schets in open canvas. Het is echt ongelofelijk leuk om (hoog)zwangere vrouwen te doen maar omdat mijn tekeningen er meestal vrij standaard uitzien probeerde ik 't iets..."specialer" te maken cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Vriendin is bezig met tekening te maken op mn muur. dit stukje is zon 40 bij 40 cm uiteindelijk zal ie hele muur bedekken. |
|
Bruce Banner |
|
quote: Ik ken dat figuurtje op dat tshirt, heet die niet squeie of zo, of was ie nou uit een videoband die ik heb gezien, anyway waar was ie nou van, het begint vaag te dagen maar ik kan hem nog niet huisbrengen... it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Tering, dat op je hele muur is echt gaaf. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Meen je dat nou? Tering... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik denk dat ik er wel chagerijnig van zou worden. |
|
Jezus, daar word je toch helemaal kniftig van. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |