|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zozo, aant vingerverven geweest op de creche? Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
Niet fucken met mijn kunst, snotneus. |
|
Oké...hier gaan jullie niets van bergijpen...dus bijvoorbaad "had je bij moeten zijn", maar toch.... http://www.dse.nl/%7Estookvogel/ Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Ik was er niet bij maar vind het toch een mooi verhaal. |
|
Dank je Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
ik zal ze een keertje verkleinen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Net een systeem doen werken, nl. de krügerflap, die vanvoren in de vleugels zit van sommige vliegtuigen, is om de lucht mooi over de vleugel te laten stromen en af te buigen bij invalshoeken van meer dan 15° (wat dus bij de landing gebeurt) dan treedt er nl. normaal gezien turbulentie op. Klep nog ingeklapt, cylinders volledig ingeschoven. Cylinder voor 55mm uitgeschoven Uitgeklapte toestand (cylinder 110mm uitgeschoven). Gezien vanuit een ander oogpunt: Klep nog ingeklapt, cylinders volledig ingeschoven. Cylinder voor 55mm uitgeschoven Uitgeklapte toestand (cylinder 110mm uitgeschoven). Hehe, het zoveelste vliegtuigsysteem dat ik heb getekend Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: En dit gebruik je ook nog ergens voor? Wel zeer strak man.. wat een fucking render werk man |
|
Ja man. Will there ever be a better icon than myself? |
|
kijk das nou duidelijk. |
|
quote: Lees dit maar eens: http://aerodyn.org/HighLift/multi.html Hety renderwerk op zich hield niks in, beetje prutsen met materialen, render intypen en klaar, maar het was het ontwerp die erg lastig was, ervoor zorgen dat het werkte en alles mooi opgeborgen kon worden in de behuizing. Dit was dus het allermeeste werk, dat renderen houd niks in. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 21-10-2004 2:49] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Netter uitgevoerd en iets opvullender zou het best nog wel een leuke poster kunnen worden Niet één die ik op zou hangen, maar toch For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ik wel. Hihi. Blije sterren. Subtiel kamerolifantje |
|
|
|
quote: Het idee moet inderdaad nog iets verder uitgewerkt worden, aangezien in pain de kwaliteit toch altijd net wat aan de lage kant is, maar dankjewel! |
|
Haha, ik word vrolijk als ik ernaar kijk NP: Iced Earth - Travel In Stygian For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Gaaf Fruit |
|
quote: Van deze tekening ben ik ook fan! |
|
Een dataset van een MRI scan gevisualiseerd in mijn raytracer. Schedel is opengehakt om de hersenen te laten zien Ronddraaiende versie: http://elektron.its.tudelft.nl/~jabremer/mrbrain3.mpg Zenial |
|
Effe knopje gemaakt voor de tekeningensectie van mijn site Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik hoop dat je site een andere achtergrondkleur heeft Zenial |
|
quote: Mja, kan nu geen gifjes maken helaarsch, als U dat kan, gaat uwen gange Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: En nu de toxic avenger horrorversie filmpje waarbij je het hoofd vervormd ziet worden (18+ haha): http://elektron.its.tudelft.nl/~jabremer/braindeform.mpg Zenial |
|
*schop* Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |