|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor het eerst aan het portret tekenen geslagen.. eerste poging, en ik schop mezelf nu al dat ik nooit eerder ben begonnen. Mr. Depp schetsje, wie weet binnekort meer.. Photoshop+tablet |
|
oeh ja ben laatst ook voor het eerst met een tablet begonnen Erg leuk! toch is het nog wel oefenen hoor. Maar ik denk dat als ik die bewegingen goed onder de knie zou krijgen dat het allemaal veel gemakkelijker word p.s Wat zijn goede pallets en waarom? |
|
goeie palets? wat bedoel je precies.. hier nog een 25 minuten sketch, had fun with this one |
|
Ajacied? |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 12-09-2005 20:59] |
|
mooi |
|
Die van Malekith vind ik mooi. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Mijn aller eerste 3D-MAX creatie, so be gentle [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 14-09-2005 16:26] |
|
haha, kicke |
|
quote: Hier lopen bijna alleen gentiles rond! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zo, dat is een mooi gedownload model, Hamer |
|
quote: quote: |
|
quote: HAHA Ik ben ook bezig in 3ds MAX en mijn eerste creatie ziet er toch wel wat debieler uit dan deze hoor! hij klopt niet eens klote tutorials haha Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: |
|
quote: Hehehe, ach ik heb dr ook wel even over gedaan hoor... 2x met een fout gewerkt... dus kon 2x van scratch beginnen. Maar het is ERG leuk! quote: |
|
quote: Hehe ik vind het eerder frustrerend... krijg op een gegeven moment mn object niet meer terug op de normale plaats zodat het allemaal niet meer klopt in perspectief, geen idee hoe ik dat een beetje normaal terug kan zetten, heb je die minigun aan de hand van tutorials gemaakt? of zo uit je zelf? (dat zou ik wel ERG knap vinden) , weet je nog leuke en uitgebreide/goed uitgewerkte tutorials ergens online? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hij is gemaakt naar een VTM. Als je nog leuke shit wilt moet je ff naar www.3DBuzz.com gaan. Daar is alles te vinden! |
|
Misschien een idee om een apart 3d topic te maken? |
|
dat ga ik nog wel doen maar nu niet.. ben te n00b in Max tot nu toe... vraag me over een paar weken even weer |
|
klooisel met acrylverf en paar tweaks in photoshop |
|
Walrussen hebben gewoonlijk slagtanden hoor Maar het is een geinige tekening, leuke stijl Edit: en walrussen hebben gewoonlijk ook een snor [Dit bericht is gewijzigd door slome op 20-09-2005 23:44] |
|
misschien is t een zeehond "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
't is een gare rups maar ik snap de verwarring.. geheel is niet helemaal lekker uitgedacht, meer bedoelt als oefening met verf, tot 't ergens op ging lijken.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |