|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en ik maar denken dat dit topic dood was... mooie tekeningen hoor! hatsekitidelidokie |
|
quote: Die Warhammers? of hoe heet dat |
|
quote:idd. ik zat al te denken waar is dat ook al weer van. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik grabbel nog ff in de oude doos... normale versies heb ik thuis op harde schijf, dus geen gezeik over troe enzo : laatste is een beetje weinig, minder inspiratievol moment [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 03-04-2004 10:02] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:homofiel...wat stond er? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Warhammer heet het spel waar het (in dit geval, er zijn meerdere van dat soort spelen) om ging jah, plaatjes volgen misschien als Noorderspel de fotos online zet (in het Warhammer/Games Workshop topic in het algemeen forum). Hgrrrhtthwulff> vooral de bovenste is cool, maar ik zie ze hier allemaal in negatief, ik weet niet of dat de bedoeling is, maar dals dat zo is, dan vind ik het er niet echt duidelijker op worden, ziet er verder wel leuk uit Zelf heb ik geen toevoegingen momenteel, sorry NP: Everon - Black River For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
cool www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: das een mooie, zou ook een leuke zijn voor een tattoo My madness, my sadness |
|
quote:opzich nog niet aan gedacht is idd wel een mooie daarvoor zou ik de slang iets minder scheef moeten tekenen maar goed [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 17-04-2004 12:16] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: het viel me op omdat ik iets vergelijkbaars wil laten zetten, (among other things) My madness, my sadness |
|
quote:je kunt deze ook laten zetten... moet er wel © en ® HgarrothwulfF onder We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: hahahahaaha, maar dan wel met onzichtbare inkt My madness, my sadness |
|
We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Mooi gedaan .. |
|
oeh, dies wel cool idd, veel oog voor detail! |
|
quote: Die is inderdaad erg mooi! Heeft wel wat van een esculaap. (dat teken dat artsen gebruiken) Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ik dacht laat ik eens gaan kijken in dit topic.. Tof om al die verschillende stijlen te zien! Hier een kleine toevoeging van mijn hand aan de stijl-diversiteit: http://wdka.hro.nl/~0547721/images/draw/gal05/sun.jpg " class="forumImage" alt="" border="0"/> ofwel de link (gezien die error) http://wdka.hro.nl/~0547721/images/draw/gal05/sun.jpg Houtskool op papier (ongeveer A2-formaat) Het wordt hoog tijd dat ik de rest mijn tekeningen ook maar eens digitaliseer... edit: ?! error gaat maar niet weg???? => ook de link geplaatst [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 26-04-2004 20:07] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
@ Witte Boom. Astu. |
|
nice! Ik ben momenteel zelf bezig met een project voor school, waarbij ik kort samengevat stilte in de drukte weergeef (in de vorm van een man die zijn vlieger oplaat met zijn zoontje aan de ene kant en de stad aan de andere kant.) Helaas moet het morgen al af zijn, waardoor ik nog amper tijd heb er iets aan te doen (ook examens tussendoor) en het nu snel snel moet afraffelen. |
|
Hier nog een schetsje van laatst, die ik snel ff ge inkt heb. Wel t een en ander op aan te merken, ik weet t. En nog een idee voor een bandlogo, volgensmij had ik al eens eerder iets dergelijks gepost, dit is iig de verbeterde versie. oant sjen [Dit bericht is gewijzigd door Deksel op 27-04-2004 10:24] hatsekitidelidokie |
|
Die boogschutter is inderdaad niet helemaal realistisch maar heeft daarmee wel iets weg van een wat meer authentieke tekening of prent ofzo. Dat logo van Asunder ziet er wel cool uit, past wel bij de band naam, en volledig uitgewerkt is ie denk ik erg gaaf For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
eo art? |
|
quote:en nu nog leren de verhouding lichaam/vleugels goed op papier te zetten We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |