Schaep |
|
|
|
|
Posted 06-03-2004 1:54 by Schaep |
|
|
Na lang wachten is het eindelijk zover!
Mijn interpretatie van Nar'Hyarmen voor ik haar foto in het fototopic zag staan. Hieronder het kunstwerk en het mailtje dat ik zojuist naar haar verzonden heb als toelichting, om onduidelijkheden te voorkomen.
Goedenacht!
Omdat je waarschijnlijk niet helemaal begrijpt waarom je er zo uitziet even een kleine toelichting:
Ik moet er helaas wel even bij vermelden dat ik er zojuist achter ben gekomen dat ik doordat niet helemaal nuchter meer was de post
"Volgens mij heb ik mijn "arsenaal" wel een eerder gepost ... maar nog eens:
* 2 in linkeroor
* 1 in linkerwenkbrauw (leuk detail: In USA laten zetten)
* 1 in rechterneusvleugel
* 1 in lip (midden)"
van Carnagath geheel in jouw portret heb verwerkt omdat ik dacht dat het een post van jou was.
Let vooral op het detail dat je naast een neus in het midden van je gezicht ook een linkerneus en een rechterneus hebt, inclusief snorren. Dat zou misschien nog wel eens de reden kunnen zijn dat je een beetje op een jongetje lijkt. Aan deze neuzen zijn uiteraard prachtige roze vleugels bevestigd, die ook wel neusvleugels worden genoemd. Door een van de neusvleugels van je rechterneus zit, geheel volgens de beschrijving, een piercing.
De dikke buik is omdat je lui bent. Omdat ik door de post hierboven ook dacht dat je een piercing in je linkerwenkbrauw in Amerika had laten zetten hangt er aan je wenkbrauwpiercings een label waaraan te zien is dat ze uit Amerika komen. Dat je twee wenkbrauwpiercings hebt is te danken aan het feit dat ik het verschil tussen links en rechts niet meer helemaal begreep en je dus eerst een piercing in je rechterwenkbrauw heb gegeven.
Er zitten zoals je ziet ook twee piercings in je linkeroor en er zit er een in het midden. Omdat ik per ongeluk las dat je maar een lip had heb ik je geen onderlip gegeven maar wel een bovenlip met maarliefst twee piercings omdat ik de eerste piercing die ik tekende niet mooi genoeg vond.
De bloem die aan je buik zit vastgegroeid heb ik getekend omdat het je undersign is en de rare muts heb je op omdat je username begint met nar.
Natuurlijk ontbreekt je tongpiercing niet. Ten slotte heb je rode met roze haren en paarse kleren omdat ik je zo eens op een foto in het fototopic gezien te hebben, maar dan zonder de roze haren, die heb ik getekend omdat ik ze je goed vond staan.
Sorry voor de overlast maar ik zou er echt niet mee kunnen leven dat iemand mijn kunst verkeerd zou interpreteren.
Gegroet, Bram.
|