|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
little dump van afgelopen 2 weken, op de eerste na alles voor m'n stage.. |
|
Gaaf hoor |
|
Die laatste heerscht Erg herkenbaar. Maar vanwaar die skate-obsessie? |
|
hehe geen skate obsessie, mja ik skate wel, maar dit is voor m'n stage.. Thanks |
|
Volgens mij heb je dan wel een vette stage plaats als je dit soort dingen mag maken. Waar loop je stage dan? |
|
@wishy ERG GAAF MAN! met welk programma heb je dat gemaakt? |
|
Bedankt man Ik loop stage als illustrator bij een klein Reclame/illustratief bureau, aangezien ik niet kan dtp-en en die meuk teken ik de hele dag, dit is voor een of andere site voor de eo ghehe, misschien voor dat kinderprogamma Blinq, dan komt 't ook op tv in September komt er iets anders van me in dat progamma, kortom erg vette stageplek idd.. Ze zijn bijna allemaal gemaakt met Illustrator en een paar effectjes om ze wat mooier te maken in photoshop (effectjes = geen filters) Maar die komen niet in de uiteindelijke versies te zitten. Hier ff een plaatje om het mooie weer te vieren! |
|
hahaha dikke heersch! |
|
Mooie tekening. Zijn enhousiasme zou wel eens aanstekelijk kunnen werken. Ik pak nog maar eens een glas.... euhmm... multivitaminemeuk erbij (moet morgen weer vroeg op). edit: typo's [Dit bericht is gewijzigd door slome op 28-05-2005 3:02] |
|
Cool! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ja vet... ik verveel me de pleuris op 't werk dus ook maar ff wat gefabriceerd Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
KLOPT! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-06-2005 15:35] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
|
|
@ Wishmaster; Ben je afgestudeert ilustrator of autodidact? ...Want bij mij op illustratie-afdeling wordt die "manga" er zooo medogeloos bij mensen uitgeramt dat ik me niet kan voorstellen dat je die stijl uit een academieopleiding hebt verkregen... |
|
quote: Manga... En nee, niet in afgestudeerd, dit is in opdracht, er is vraag naar, u vraagt ik draai, dit is dan ook niet m'n vaste stijl, daarom zullen ze het er niet zo snel uitslaan bij me, ik ben op aardig wat verschillende stijlen thuis. Met wat voor stijl denk je dat je wel thuis komt na een acedemie? juist, die moet je bij jezelf ontdekken. Wat volg je zelf btw? ff wat anders, dit word waarscheinlijk m'n site, hoop hem binnen een maand online te hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 10-06-2005 20:15] |
|
Illustratie...Je hebt gelijk, verschillend stijlen zijn vrij normaal, ik zie het nu eenmaal niet vaak dat illustratoren met deze stijl bezig zijn. Op m'n school in ieder geal niet. Die neigen het nogal vaak te gebruiken wat hun groei en kennis belemmert... daar zijn mijn leraren nogal fel op. |
|
helemaal mee eens hoor, als je niet continu terugkeert naar de basis: modeltekenen, en lichtstudies blijft doen, word je niks beter, voor deze stijl heb je die oefeningen ook hard nodig, hoe cartoony ook, je kan gelijk aan iemand zien of hij kennis heeft van licht, sfeer of anatomie e.d. |
|
Vanmiddag ff covertje gemaakt voor m'n stageverslag hehe.. |
|
whaha je blijft leuke tekeningen maken... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Excuses voor de slechte kwaliteit. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Que? Slechte kwaliteit? Valt reuze mee. En daarbij, een ultra-gelike tekenstijl vind ik toch niets. Iaw Zeker niet verkeerd! |
|
quote: heheh dikke heersch man!!! je hebt echt een toffe stijl van animeren! Ben trouwens ook maar met illustrat0r begonnen. Gelijk maar een logootje ermee gemaakt werkt wel leuk al zijn dr wel nog vaage dingen maarja heb dr nog maar 1 uur mee gewerkt. Ik zal dr iig wel mee verder gaan. |
|
Ach ja. Anders post ik er ook nog eentje.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |