|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oh en dit: quote: is een hele goede tip. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Anatomie zelf is voor mij geen probleem, zolang het maar duidelijk is hoe ik het voor het tekenen kan gebruiken. Iig bedankt voor de tips, ik ga er deze zomer wel een keer werk van maken [Dit bericht is gewijzigd door slome op 28-06-2005 14:57] |
|
quote: Olieverf op geprepareerd papier, NAT in NAT . Naar een foto die ik ooit eens zelf gemaakt heb. mvg wk10 |
|
Windkracht: echt teringvet ! |
|
quote: ECHT NIET ZO LIEGPEUK |
|
hehe vind ik daar even een zelfportret van vorig jaar terug: |
|
lol! erg nice! [re-size em wel ff wil je hijs big ] |
|
quote: Ah ja nu doet ie het wel Hehe lijkt wel op Leela van Futurama: [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 29-06-2005 9:33] Zenial |
|
quote:oh ik ben helemaal niet van de actie. maar wat meer "tekening" was niet misgeweest |
|
Op zich heb ik bijna het hele vel wel volgetekend, maar het is wat te licht ingescand. Misschien dat het daarom wel wat van een blanco vel weg heeft Btw: er is al geruime tijd niets meer gepost... Kom op! Ik wil nieuw werk zien! |
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Doet het niet. Edit: Nu wel, mooi als altijd . Gewoon benieuwd: heb je ook tekeningen van andere onderwerpen of tekeningen in een compleet andere stijl? [Dit bericht is gewijzigd door slome op 08-08-2005 21:23] |
|
Ben ik eventjes aan beziggeweest, oorspronkelijk voor school. Naar 'Inferno' door Franz Von Stuck. Acryl op doek. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Stoer gedaan hoor! Ik ken 't origineel niet zo uit m'n hoofd, maar ik zou me kunnen voorstellen dat deze er erg dicht bij komt! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Gaaf! Jammer dat er een soort van glas overheen zit door de foto, in 't echt zien de kleuren er natuurlijk nog beter uit Hoe groot is 't doek? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Dank dames! *is gaan checken* 73x54 En ja, te groot om in te scannen, dus maar een semi-kwalitatieve foto moeten nemen. @Immortella: Is geen exacte kopie, al komt ie wel in de buurt. Heb 't moeten overtekenen van een vrij onduidelijke en kleine uitprint, vandaar dat ik wat improvisatie heb moeten gebruiken. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Nuja, een exacte kopie zou eigenlijk ook wat saai zijn geweest. Ik vind 't juist leuk wanneer iets nageschilderd is, maar de kunstenaar er zijn eigen 'draai' aan heeft gegeven. Zo heb ik eens het schilderij 'City Love' van Herman Brood 'nageschilderd'. Door het werken met spuitbussen e.d. kon ik me lekker uitleven, en er dus ook mijn eigen interpretatie aan geven, super! Ik kreeg er dan ook een 10 voor (je kan dus nagaan dat ik geen kunst opleiding o.i.d. volg ). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ...dit is niet slecht Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Oeh mooi! Volgens mij is het een vrij nauwkeurige replica geworden, netjes hoor (origineel) Edit: vooral het rechter deel is goed gelukt [Dit bericht is gewijzigd door slome op 08-08-2005 21:28] |
|
Dank! En ja, da's idd het origineel, enkel jammer dat die "donkere" stukken niet volledig donker zijn, en er zich dus degelijk vormen daar bevinden die moeilijk te zijn zijn op de originele afbeelding en dus om erg veel improvisatie vragen.. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Nog twee al wat oudere werkjes: Deze is met aquarelkrijt gedaan (ongelofelijk vervelend spul!) naar een foto in een of ander boekje van een Saturnia Pavonia, een nachtvlinder. Dat ie roze is nam ik er maar bij, evenals voor de passe-partout. En deze is een schets van 'n schilderij dat een ZM-er nog van me te goed heeft. De tekst erop deed ik gewoon omdat dat nummer toen opstond, ik het een heerschnummer met heerschtekst vind, en het bovendien maar een schets was. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
jeutje, goed bezig! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nagetekend van een originele tekening ter oefening. Hij moet alleen nog opgeschoond worden, dat gebeurt later wel. En oh, let niet op het tekstje erboven, is ook als vadeau bedoelt voor m'n zus. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Het is Lain! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |