|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ok de eerste groep is bekend: CANNIBAL CORPSE!! (staat wel niet op de officiƫle site, kijk hier als je mij niet gelooft: http://www.cannibalcorpse.net/tour.htm) |
|
ik dacht dat My Dying Bride de eerste band was die bekend was maar goed My Dying Bride komt ook dacht ik te lezen op: http://www.mydyingbride.org/concerts/index.html weet zelfs zeker hehe Jul 06 Graspop Dessel Belgium Marquee stage 1 'word leuk feessie.... maar Wacken is beter voor mij [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 07-02-2002 20:15] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
ja als je een beetje verder zoekt vind je er nog meer: http://www.adnoctum.de/tourdates.htm DISMEMBER/SINISTER/NECROPHOBIC is hun webmaster in slaap gevallen of zo?? ik ga al een maand lang iedere dag naar hun site kijken |
|
wacken!!! het wordt dus graspoep!!! daar komt een hoger percentage GOEDE bands Je moeder. |
|
quote: Hoe kom je aan die lijst? en D.R.I.: Dirty Rotten Imbeciles? |
|
Mooi! Graspop is het enige festival waar ik naar toe ga en de genoemde bands tot nu toe bevallen me prima. |
|
Hmm, klinkt goed Bazzio Attacks!!! |
|
quote: 5 van de 8 bands, das meer dan op wacken, 5 op de 20 ofzo Je moeder. |
|
quote: Ik hoop dat Graspop ook nog interessante bands gaat strikken dit jaar... |
|
da suckt da ze den datum ebbn verandert... azwo kannek nie gaan.... |
|
quote: Voor al de studenten die anders niet kunnen gaan suckt het iets minder... 'k Vraag me wel af hoe het nu met Werchter zit, die zitten normaal op het eerste weekend van juli... Ik denk eerder dat Werchter het zal voelen in zijn bezoekersaantal dan Graspop.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Graspop rules!!! Werchter zuigt!!!! Babah! Maar op Werchter 2000 heb ik wel voor het eerst in een ambulance gezeten haha MY DYING BRIDE wil ik echt wel weer zien! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Ik denk niet dat er veel zullen zijn die tussen Werchter en Graspop zullen twijfelen. En als student kan ik ervan meespreken dat het niet echt plezant is als je graspop moet missent door uw k#@|&!" examens. (jaar van Iron Maiden en Slayer) |
|
o maar das heel makkelijk hoor, met examens: ik had met Dynamo '96 op die donderdag een examen wiskunde en de auto stond voor de school klaar, snel ff wat blokjes inkleuren (hoezo vragen lezen haha) en naar Eindhoven knarren!!!! Ben gelukkig goed in wiskunde dus hoefde met een 3,4 niet eens een her omdat ik geslaagd was www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Saxon komt ook op Graspop. komt DRI ook op graspop trouwens? weet wel dat ze op waldrock komen.. hopen dus dat ze goed zijn, want ik ga ze twee keer zien dan Life doesn't get much better than this! |
|
Ooh ooh oooh.. Ik kan al niet meer wachten tot het zover is... Vrijdag veel en wat goeie Niet Hopelijk weer zoals vorig jaar Veel langharig lekkers om naar te kijken Zaterdag nog veel meer en Happy happy joy joy [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 08-02-2002 15:02] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
hm ik ga naar wacken, aleen weet ik het zelf nog niet helemaal, maarja ik akn er al niet meer onderuit fucking afspraken/planningen [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 08-02-2002 15:06] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ga je toch gewoon naar alle twee... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik ga zeker naar Wacken.. het meerdaagse van zo'n festival trekt me altijd zeer... Veel meer vakantie idee... Graspop is immers toch maar een dag (en 1 nacht? ) ? Maareh.. goede bands inderdaad.. tot nu toe vrijwel elk jaar getwijfeld om naar gras te gaan.. maar nooit van gekomen, helaas.. de bands mogen er immers wezen... Misschien dit jaar dus weer... dan wordt het graspop EN wacken.. |
|
Graspop heerschte vorig jaar, dus ik ga gewoon weer. En naar waldrock en naar wacken (jaja, ik werk nu fulltime, dus kan lekker de beest uit gaan hangen ) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: vorig jaar was het 1 avond en dan een hele dag. En ik heb gehoord dat het dit jaar 2 volledige dagen zouden kunnen zijn. |
|
ach ja, als ik het nog ff vol kan houden op m'n werk (of als ik dan nog steeds niks anders heb gevonden) dan ga is lekker met de stand naar Graspop... Wacken niet want dan zit ik op Eurorock, dat was iig de afgelopen 2 jaar zo en dat is zoooooo hihi www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Ik ga ook naar eurorock. Wel een aparte sfeer daar. Heel op het gemak. |
|
quote: Met de stand naar Graspop??? Sta je daar te werken dan?? Ik ook namelijk |
|
Jah, ik ontwerp tattooshirts en die verkopen we o.a. op festivals... Graspop, bospop, paaspop, eurorock, voorheen DOA, pinkpop (ik niet mee!), werchter (ik ook niet mee!) enzo Tattoo shirts, funshirts en babyshirtjes... Wel makkelijk hoor; stroom! dus kan m'n camera opladen en 'sochtends lekker een kopje thee en backstage naar de WC, vooral dat laatste is ideaal want ik vind dixi's echt verschrikkelijk! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Volgende pagina |