|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Schijt aan. Maar het is echt wel grappig om te zien dat veel mensen merkgebonden zijn,niet alleen qua bier maar ook sigaretten/shag. =) |
|
quote: hehe +1 maar omdat ik zoveel andere echte alcoholisten zie met erg veel bier en nog stinkend naar de drank vind ik mezelf altijd wel meevallen hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik wissel mijn merken meestal af, dan snappen ze het niet meer. |
|
quote: Haha, ik ben niet de enige gelukkig! @ Schaep, goed idee.. volgende week koop ik schutters Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Hé onderschat cassieres niet! Het kassa-werk is niet zo moeilijk,maar dat gezeik en gezever van klanten aanhoren.....elke dag Vooral de afgelopen weken met die kutvoetbalplaatjes.GODVER!!Wat kunnne mensen zeiken over dingen die gratis zijn. En morgen vrij. =) |
|
quote: vooral met huismerken van andere supermarkten, houd ze scherp! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Sluikreclame voor je super! Voetbalplaatjes, spaarmunten, airmiles, bonuskaart, zegels, eerst moeten zeggen dat je wilt pinnen... ik word er zelf ook niet goed van... bliep die rotzooi nu maar en laat me meteen inpakken/betalen/wegwezen! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Haha, geniaal. Schutters Bier is trouwens ook goed te doen, ja. |
|
quote:+666. En lekkah goedkaup. |
|
Wat loop jij hier nog te leuteren? Ik dacht dat je het zo druk had? =) |
|
Elke 5-7 minuten heb ik 30 seconden. DONT ASK. |
|
Te druk met twitter Ontopic: Zit nu in het ouderlijk huis aan de amstel... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Is bier paar maanden over de datum ook speciaalbier? |
|
http://frontpage.fok.nl/video/36802/-Liefhebber-wil-Delfts-bier-in-ere-herstellen.html Man in filmpje is de eigenaar van de C1000 waar ik altijd heen ga en zijn biertocht eindigt altijd in 't Proeflokaal (mijn 2e huiskamer ). Hij brouwt erg lekker bieren het is gewoon in zijn supermarkt te koop. http://www.bierhistoriedelft.nl/ Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: +1 Zo maar ff een kratje halen. Herstel: mijn lief een kratje laten tillen En ik haal ook wel 1 of 2 chimay triple, potverdie wat een lekker biertje. hmm, nu heb ik dorst |
|
Voor vanavond sixpackje Leffe blond spelfout weggehaald... |
|
Is Schültenbrau bier alleen verkrijgbaar bij de Aldi? |
|
Ja. |
|
quote: Waar,waar?De Amstel is lang.Ik woon ook bij de Amstel. =) |
|
|
|
jezus |
|
Voor vanavond deze gekocht Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Gisteren weer iets te veel hiervan genuttigd maar het is ook zo lekker! |
|
Binnenkort de dubbel die we hebben gebrouwen eens proberen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |