![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanavond: ![]() ![]() |
|
Lucifer bestaat niet meer. ![]() ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Niet eens als bier? ![]() |
|
Gisteren maar weer gekocht. ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
een maat van mij was in dit hotel-brouwerij geweest http://www.flamsbrygga.no/ en er heerlijke pintjes vandaan gehaald. Zondag een soort gedronken dat qua kleur en smaak redelijk valt te vergelijken met een hoogaarden, maar geen witbier was. ![]() edit alleen de omschrijving was weer een beetje jammer. Past goed bij kaas.. okee. en PIZZA wtf! [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 19-04-2009 21:01] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Zo te zien had je er al een paar op mr. Viking, hehe ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Nog 1 voor het slapen gaan. Cheers. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Yep!! die belzebut ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Zo, die camera was al flink bezopen... ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
haha, die gaat er bij mij altijd in op Wacken. Heerlijk witbier! Waar ik zelf erg fan van ben de laatste tijd: ![]() Een triple waar krieken bij zijn gegooid, erg smakelijk. Hij is zelfs zo lekker dat je er al snel te veel van drinkt, en dat kan nogal wat katers opleveren met het hoge alcohol percentage. ![]() |
|
Haha gadver de gadver. Kasteel ![]() ![]() |
|
Ben zelf ook geen fan van de andere bieren van Kasteel, maar deze is echt het proberen waard! ![]() |
|
[paupermodus] ![]() Best te pruimen. [/paupermodus] hmzz. Volgens de img-url is komt dat bij bavaria weg? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Gisteren een sixpackje van gekocht ![]() ![]() |
|
Die kasteel rouge is niet bepaald m'n favoriete kriekenbier. Het is gewoon bijna een lompe rose. Ik heb echt geen probleem met kasteel verder, maar dit spul vind ik niks. ![]() |
|
Bier hoort sowieso niet te worden aangelengd met ranja. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Vanavond: Appelsap. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
oh yummy XXL! Ik heb voor mn verjaardag een westmalle pakket gekregen. Met glas, en 3 dubbels en 3 triples yay! ![]() ![]() |
|
Kom op mensen, loop voor de gein eens een speciaalbiercafé of een goede bierwinkel binnen en probeer wat nieuws. Het is niets duurder, doch vele malen lekkerder. Je bent de leffes, westmalles, duvels en kasteelbieren binnen no-time vergeten. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Westmalle vergeten? Dat lukt nog niet zo snel... ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Laatst echt, écht lekker bier gedronken, perzikbier. Naam frans maar vergeten. Slechts 2.5% en drink weg als fanta. ![]() ![]() |
|
Klinkt als een homofiel biertje. ![]() |
|
Ook dat kan lekker zijn. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |