|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gister weer aan de Leffe Dubbel gegaan. Goed spul |
|
Van het weekend ook een paar van op. Idd goed te doen Ook een paar La Trappe Dubbel op |
|
Gisteren gedronken op het terrasje van Locus Publicus, Anker Speculaas Barbar. Die Anker Speculaas is erg lekker. Helaas overstemde de speculaas smaak ook op de bieren die ik daarna dronk. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Gulden Draak FTW! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Goed spul ja, dat Anker! Laatst in de Pintelier (hét speciaalbiercafé van Groningen) kon ik niet van hun lente-bok afblijven, na een glas van dat zeer verfrissende citrus-achtige biertje! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Tering als ik dit topic lees, dan KRIJG IK ME TOCH EEN DORST!!!!!!!!! Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Dat was een lekker biertje ja Zeer zeker voor herhaling vatbaar! De corsendonk was ook goed te doen spelfout weggehaald... |
|
Vandaag Erdinger en Duvel gehad |
|
Zaterdag wat bier genuttigd. Mardedsous 6.0. (blijft favoriet. ) En een Chimay Blauw. Een lekkere trappist. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zag net bij de Lidl dat ze tegenwoordig ook een speciaalbiertje hebben. Abbaye de Oudkerken. Sixpackje voor 2.70 euro. Blond biertje met een alcoholpercentage van 6,2. Pakje meegenomen en vanavond effe proberen.... spelfout weggehaald... |
|
Is bier over de datum ook speciaalbier? |
|
na gisting in de fles meestal smaakt het niet meer zooo lekker. Maareh.. hoe krijg je nu toch bier over datum Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ikke niet, maar Varanus. |
|
quote: En, de moeite van het proberen waard? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Weihenstephaner Vitus, Hefe Weisse Bock! Of is het een dubbele? Wie het weet mag het zeggen, ik hou me stil. Brugge Tripel die opeens een Natte werd van 't Ij. Bier brouwen dat kunnen die Amsterdammers wel. Alhoewel de variatie tussen Natte, Zatte en Columbus naar mijn smaak te gering is. Schneider Aventinus, die moffen kunnen het wel! Deze is sowieso dubbel. Dubbel genieten ook overigens. En Witkap Pater Tripel ofzo? Wel nog een Zulte glas gekocht, maar helaas de inhoud niet in huis. Eeuwig zonde, tot morgen tenminste, want dan ga ik Zulte halen. Owja, nog een aantal gewone Hefe Weisse van eerstgenoemde. Een mens moet iets om dronken te worden. Laat me lekker! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Hehe, dat waren flessen waarvan ik was vergeten dat ze vol waren @Joris: tja, beetje een laf biertje. Iets te bitter en totaal geen nasmaak. Kwestie van: kost niet veel, maar je hebt ook niet veel. Volgende keer gewoon meer iets meer uitgeven spelfout weggehaald... |
|
Hmm, jammer. Eigenlijk kan je die conclusie ook wel trekken n.a.v. het tijdstip van je post. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Mjammie. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Mjammie. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Gister Weihenstephaner Vitus en Gulpener Lentebock op. De vitus was weer errug geslaagd. Heerlijke volle smaak. De Lentebock was een beetje zurig en was niet een bijzonder groot succes. Ik ben niet vies van een lentebock, maar hij moet niet zurig zijn wanneer ik bier als Weihenstephaner vitus ervoor op heb. Dan valt het verkeerd. Erdinger Dunkle is niet meer opengegaan, dus die is vanavond de klos tezamen met een ander biertje. HJ herfstbock of La Trappe herfstbock of wellicht Christoffel Bock/blond hmmmmm. |
|
Gisteren een van deze jongens gehad. Best goed te drinken. |
|
Hebben mensen de nieuwe HJ Weizner al geprobeerd of is deze nog steeds nergens te koop? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: quote: Nuff said. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: o jeetje, de avond voor AMM vorig jaar had ik op anderhalf uur 4 kwaks binnen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |