|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Nu aan een Duchesse de Bourgogne. Veruit het meest bizarre biertje dat ik tot nu toe heb gehad. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Het zoete van bockbier en nog wat andere zaken. Gewoon een vreemd biertje. Kan ook komen omdat ik niet helemaal fit ben en gebakken zwoerd als snack doet je smaakpapillen ook niet echt goed. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: maar gebakken zwoerd als snack is wel goddelijk. Maar inderdaad funest voor je smaakpapillen als je speciaalbier drinkt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Zag trouwens gisteren iemand in Tilburg fietsen met een Satan-krat voor op z'n fiets. |
|
Nu deze aan het drinken. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Nu chocoladebiertje Never have so many sacrificed so much for so few |
|
[quote]Op 3 juni 2011 22:16 schreef jeroen83 het volgende: Nu chocoladebiertje De vraag is, hoe smaken ze? |
|
De een naar chocola, de ander naar koek |
|
quote: Ja, poos terug ook es gehad. Ook eens speculaasbier gedronken bij Locus Publicus in Rotterdam, samen met Vikingbloodje, ook erg lekker! spelfout weggehaald... |
|
quote: :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Laatst de echte Budweiser, ie, Budvar geprobeerd. Geen nasmaak, maar ook niets wat ik als smaak zou kwalificeren. In andere woorden, een nogal flauw biertje. Leuk om eens geproefd te hebben, maar niet voor herhaling vatbaar. De Vedett is idem dito. Volgens het label is het van dezelfde brouwer als Duvel, dus waar dit mis is gegaan? De houdsbaarheiddatum is niet overschreden, het is koud, en ik drink het uit een fatsoenlijk glas. Kortom, iemand nog tips voor een fijn biertje, bij voorkeur te koop bij de Gall & Gall dan wel Mitra? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Hoe verrassend |
|
Vandaag een dagje naar Zeelend geweest. Naast wat Grimbergen Dubbel, wat lokaal bier op (Emelisse uit Kamperland). Smaakte goed! |
|
Straks weer eens naar de Vlaamsche Reus hier in Wageningen, blijft een bazentent. Tweehonderd soorten speciaalbier op voorraad geloof ik. Niet te doen om daar een keuze te maken, hopelijk kan ik vasthouden aan het plan om de Kapittel's Abt en Prior eindelijk eens te proberen... Verder recentelijk nog wat Corsendonckjes en een Tripel d'Anvers gehad, altijd goed. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Helaas, ze hadden nieuwe biertjes van de Scheldebrouwerij (Dulle Griet, Zeezuiper, etc) op voorraad, plus een Oude Schaterhand IPA (Brouwerij: Dochter van de Korenaar). You have time. You are doing fine. |
|
Gisteren aangeschaft (allen 1 fles): Karmeliet Tripel Piraat Grimbergen Dubbel Affligem Dubbel |
|
Nu deze aan het drinken . Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Ik houd niet zo van bier, maar Kwelgeest (of nu Kvelgeest) kon de Gulpener Gladiator aanraden en omdat ik toch nog een bedankje wilde regelen voor iemand die geholpen heeft wat te versjouwen, twee van die blikken opgehaald. Straf spul zeg en geen goede combinatie als je weinig gegeten hebt. |
|
Net 2 Barbar klijnjan gemaakt en nu door met Old Specled Hen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Barbbar is heerlijk, vanmiddag 3 gehaald, zo eens 1 open trekken |
|
Net een Ter Dolen tripel ingeschonken. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Zou ik zeker doen. Wat waren jij en Mayo snel plijte gister trouwen, ik wou nog ff een babbeltje maken maar kon jullie al niet meer vinden Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zoals eerder gezegd ben ik niet echt een bier drinker en ben ik weinig lekkers tegen gekomen, maar een paar bieren van de afgelopen tijd zijn wel aangenaam en kan ik wel aanraden: Brand Urtyp Pilsener Gordon's Scotch Ale Wat me er tegen viel was Guiness, hoorde dat het vrij stevig was, maar het smaakte ontzettend waterig, zoals voor mij veel bier. Kon ook komen omdat daarvoor een vrij stevige whisky op had |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |