|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Deze eerst maar volmaken dan: Woensdagavond besteld, vanmiddag in huis: 4x St. Feuillien Bruin (8,5%) 2x St. Feuillien Blond (7,5%) 2x St. Bernardus Abt 12 (10 %) 2x Tongerlo Bruin (6,5%) 2x Trapisstes Rochefort 8 (9,2 %) 2x Barbar Bok (8%) 2x Chimay Blauw (9%) [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 29-07-2011 22:25] |
|
Ik drink nu een Hertog Jan. Voor sommige mensen schijnt dit een speciaalbier te zijn. |
|
quote: De Rochefort moet ik ook nog eens in huis halen... Ben niet zo'n bruin bier-drinker, maar die twee die je daar opnoemt... Goddelijk. Net een flesje Tripel Hop verorbert (bier gebrouwen naar aanleiding van Tournee Generale, een TV-reeks over Belgische bieren). Een beetje zoet naar mijn smaak, maar soit. Het ging wel vlotjes binnen. |
|
quote: En, knaap, vertel, alles op? Of toch ontzettend per ongeluk op één van de vele flesjes gaan zitten en met schaamte aan de EHBO-art moeten uitleggen dat het toch echt een accident was? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Gast... Alles gaat hier oraal naar binnen (niet de fles, het bier) |
|
Laatst Brand Weizen gehad bij broer, erg lekker. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik heb nog 3 flesjes kasteelbier donker staan... misschien vanavond ook eens eentje open maken. euu? |
|
Net in huis gehaald: 2x Pauwel Kwak (8,4%) 2x Affligem Dubbel (6,8%) 2x Chimay Speciaal (9%) 2x Le Chouffe (8%) |
|
Net 3 flesjes Grand Prestige weggetikt. Lekkerrrrrr! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Doe je goed, ik ben ook wel fan van Grand Prestige. Dalijk eens bij de Appie kijken of ze nog wat hebben staan 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Guinness is helemaal niet stevig en inderdaad vrij waterig met een creme-achtige schuimkop. Heerlijk, dat wel. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nee ik vind Guinness echt niet lekker, dan liever Murphy's Edit: Als we het dan toch over Iers bier hebben [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 17-09-2011 17:34] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik vond Guinness eerst ook niet te zuipen toen ik in Ierland was, maar na twee dagen was dat wel anders Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee ik heb het al meerdere keren geprobeerd, ik zal het nooit lekker gaan vinden was de conclusie 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dan moeten we over jou ook maar een topic beginnen... Guinness is nml. héérlijk! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Je kunt er heel wat van vinden, maar de kwalificatie "waterig" verbaast me. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Vorige week de Rook & Vuur gedronken van brouwerij De Molen. Zeer geslaagd rookbiertje! http://www.brouwerijdemolen.nl/index.php/nl/component/content/article/181-de-molen-rook-a-vuur.html |
|
quote: Ach, in ieder geval vind je HJ Grand Prestige goed te pruimen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Zeer zeker, ik hou wel van krachtige biertjes 5 Euro's? Op je muil!! |
|
met dank aan XXXXL Tour de geuze Boon, een volledige autodidact, begon echter snel met het brouwen en laten rijpen van eigen lambiekbier. Door de jaren heen verzamelde hij een imposant aantal tonnen of foeders uit heel Europa om er zijn spontaan gegist lambiekbier in te laten rijpen. Zijn brouwinstallaties en opslagruimten bracht hij onder in een groter gebouw in Lembeek, achter de hogesnelheidslijn naar Parijs. Hij zocht en vond een financiële partner om de expansie mogelijk te maken: brouwerij Palm uit Steenhuffel kocht de helft van de aandelen. Wie nu de brouwerij bezoekt, komt alweer terecht op een grote werf. Daar is het succes van het bier van Boon niet vreemd aan. Hij wordt overal ter wereld gehuldigd als de beste geuzemaker, onlangs nog tijdens een workshop in Brussel waar Amerikaanse uitgevers en importeurs hem in het zonnetje zetten. Frank Boon is ook de man achter de 'Tour de geuze' en de geuze 'megablend', die elke twee jaar gemaakt wordt met de lambiek van alle nog bestaande lambiekbrouwers. subliem bier hebben ze eigenlijk Gueze in Nederland? signature |
|
Ik ken eigenlijk allen de Geuze Lambic. Weet alleen de brouwer niet meer. :O Is al (te) lang geleden dat ik het op heb. |
|
dit is ook van de Lambik fabriek signature |
|
Zou het Belle Vue kunnen zijn? |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |