|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb nog een kruikje Hertog Jan tripel staan van november 2000. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Van nos.nl: quote: Bier uit blik zou ik niet drinken als het over de datum is. |
|
Iemand een flesje HJ kopen? Slechts 600 euro. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: net zo dicht hoor. maare goede tip, ik zet mn geld voortaan neer in mn koelkast ipv op de bank. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Heb een aantal jaar geleden voor mijn verjaardag een 30-jaar oude fles Geueze gekregen. Nou, daar kan geen enkele mooie fles wijn tegenop. Heb ook weleens 6 flesjes St. Sixtus bieren (is later St. Bernadus geworden de brouwerijnaam) van meer dan 10 jaar oud gekocht op de verzamelaarsbeurs. Die gast vroeg 50 cent per flesje omdat het geen gewilde flessen warnen voor de etikettenverzamelaars. Van de 6 waren er 4 briljant geworden en 2 niet te drinken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Wel net zo dicht, maar blik oxideert toch echt en glas niet Al is het wel zo dat als je die heel oude bieren inschnkt de smaak wel snel achteruit gaat. Komt door oxidatie van het bier met de buitenlucht. Dus devies is: Wel een beetje doordrinken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
K heb in een alcohol zucht welleens een 25 jaar oude fles wijn gevonden en opgedronken van de trouwerij van mn ouders. Was volgens mij niet echt de bedoeling hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: als je het blik goed bewaard heb je er weer geen last van. maar glas is idd wat praktischer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: quote: Klinkt goed ! Ik ga ze morgen verorberen . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Van de week hoorde ik dat mijn docent Middeleeuwen de geestelijk vader blijkt ze zijn van het enige echte (Utrechtse) Paulus abdijbier. Heb dus gelijk maar eventjes een paar flesjes gekocht bij de plaatselijke slijterij, en ik zou het echt aan iedereen aanraden. Prima bier! |
|
quote: Vind hem een beetje tegenvallen, maar hij is toch de beste van de Bieren die bij De Leckere gebrouwen worden. Vaak slechte verzuurde brouwsels daar. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Vandaag een Zatte en een Columbus geprobeerd van brouwerij 't Ij. De zatte geniet de voorkeur maar beide erg lekker. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Misschien niet zo speciaal, maar momenteel mijn favo. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Goede keus meneer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dank Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Zit momenteel aan een Jopen Bokbier. Een lekker stevig 4 granen bier, met een nogal zware smaak. Niet echt makkelijk drinkbaar. Wel lekker. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Weer eens een schelde zeezuiper van de tap. Topbier, topbrouwerij! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Is deze wezenlijk anders ten opzichte van de "gewone" bok van barbar? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Lekker biertje dat vlot weg drinkt. Al is dat wel een nadeel met 10.5%. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Op dit moment erg geliefd hier: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Die heb ik ook nog staan. Erg lekker bier, alleen vind ik het uit een pijpje lekkerder dan de 0.75l fles. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Op mijn werk hebben we momenteel Gouden Carolus kerstbier op tap. Salmiaksmaak, maar toch zeer goed te doen. Mijn favorieten zijn sinds tijden toch Duchesse de Bourgogne (port, anyone?) en Judas. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Vanavond aan de Hertog Jan Weizener |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |