|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
geef mij deze maar signature |
|
quote: Klopt. Maar het is nog geen zomer. Btw, meende dat de Jumbo al Weizener heeft. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ben jij even een ruige baas |
|
Vanavong HJ Weizener effe proberen. spelfout weggehaald... |
|
Die valt wat tegen Gurbe.. Wanneer gaan we eens een totaal avond Locus Publicus doen?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dat lijkt me een heel goed plan ja Hmm, die HJ eens goed testen vanavond.... spelfout weggehaald... |
|
Heb nu Palm dobbel, eerlijk gezegd valt ie me wat tegen, ietwat te muffig. Ik ben geen liefhebber van stoffig smakend bier. grmbl |
|
Palm is mijn favoriete biertje, maar de Dobbel heb ik nog nooit gehad. Toch maar eens proberen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hehe, Shultenbrau lentebock gehad net. Toch maar overgestapt op witte trappist van La Trappe, stukken beter! spelfout weggehaald... |
|
Schultenbrau heb ik noot wat gevonden, kan eigenlijk sowieso weinig met duuts bier .... |
|
Witte Trapist is zalig. Nu aan de HJ Weizener. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik ook niet, maar zag toevallig dat ze lentebock voor een kutprijs hadden, toch effe proberen. Voor de rest zijn er toch wel zwaar heersende Duitse bieren hoor.. spelfout weggehaald... |
|
quote: quote: Van gedachten verandert? Ik vind Palm Dobbel goed te doen eigenlijk. Ben momenteel een groot liefhebber van Karmeliet, Affligem (blond, tripel) en Achel (blond, trippel). Laatste tijd drink ik redelijk wat speciaaltjes. Ben niet zo'n liefhebber van dubbels. Tips zijn altijd welkom! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Die Weizener van HJ is goed te drinken. Jammer dat die zo duur is. |
|
quote: Valt best mnee hoor... spelfout weggehaald... |
|
wat is duur? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: In NL is volgens mij alles goedkoop in vergelijking met Noorwegen |
|
quote:nou, 't is niet veel duudrder hier in verhouding met een H-J bij de Stair. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik vind €4,80 toch aardig prijzig in de kroeg wel te verstaan. |
|
quote: Voor 1 glas? Das beetje duur ja. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hmm, inderdaad. Dat betaalde ik ongeveer voor een 6 pack... spelfout weggehaald... |
|
Tja, de term "speciaal" is voor sommige kroegen reden om er 1.50 bij op te drukken. Om maar wat te noemen. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 27-05-2008 19:10] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dit was trouwens wel een halve liter. Ze zijn dus wel al verkrijgbaar in 6-packs in de supermarkt? |
|
quote: Ja hoor. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |