|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor vanavond een 2 literfles Christoffel Bokbier spelfout weggehaald... |
|
Het is weer Herfstbock seizoen! |
|
Zojuist een paar La Trappe bokbier in huis gehaald. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Die zijn ook erg lekker. Heb net mijn Christoffel glas lekker gepoetst, zo de grote beugelfles eens lostrekken edit: nog geen slok gehad en nu wordt het typen al moeilijk.. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 10-10-2009 19:40] spelfout weggehaald... |
|
Bokbier vind ik niks dus nu Wittekerke witbier, goedkoop van de Lidl |
|
Helaas kwam ik gistren tijdens eht werk er pas achter dat Super de Boer 25% korting had op bockbieren... de afgelopen week |
|
Gisteren La Trappe bokbier gehaald, meteen ook een paar van hun jubileumbiertjes meegenomen, die gaan er vanavond aan spelfout weggehaald... |
|
Ik moet voor mijn werk elke werkdag minstens 2 speciaalbiertjes proeven.. wat hou ik toch van mijn baan @ de slijter |
|
quote: Droombaan! spelfout weggehaald... |
|
quote: Straks één van Grolsch opentrekken |
|
Net in Brussel geweest, en uiteraard genoten van lekkere biertjes! Ben een witbierfan, en heb de volgende aan m'n lijstje kunnen toevoegen: Allebei erg lekker! Er staat momenteel een Brugs naast me gelukkig, en nog eentje in de koelkast. Goed spul. Verder: Duvel Verte - best lekker, maar Duvel zal nooit m'n ding worden. Dit was een erg bijzonder biertje. Zat een vaag zoetje aan, maar was wel erg smakelijk. |
|
Die Brugs wit is inderdaad erg lekker. Die laatste noemen ze ook wel een dieptebom. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dieptebom? Zie overigens dat het de verkeerde Vedett is. Dit is blond, maar ik had de 'extra wit'. |
|
Hij slaat behoorlijk in, vooral als je er meerdere drink of andere soorten bier. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wat een onzin eigenlijk. Al het bier is speciaal en heeft een tuintje, heu..., warm plekje in mijn hart. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
[paupermodus] Iemand de herfstbokjes van Schultenbräu al geprobeerd toevallig? Smaakt verrassend goed, zeker voor dat geld, moet ik zeggen! [/paupermodus] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Niet verkeerd nee, je bent nu toch niet weer bier aan het drinken, hè meneer? |
|
quote: Ahja, heheh. Ik heb die 4 achter elkaar gedronken in 't Mannekepis-café (leuk café trouwens). Was wel wat aangeschoten ja, maar sliep heerlijk heheh. Ook mooi; gister concert in Brussel. Gewoon 0,4 liter van de tap voor 4 euro - Jupiler. Gaat er goed in! |
|
@Whiteriderlijstje: Die Vedett is goed te drinken ja. Die andere ken ik nog niet. |
|
quote: Tuurlijk niet, mallerd! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb nog een kruik Hertog jan Tripel staan. 9 jaar over de datum. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nope, wel Chouffe bok. Die was |
|
Laatste voor vanavond; op aanraden van de lokale slijtert: Flinke unit, maar het blijft Duits hè... Wel lekker, maar minder fris dan Brugs bijvoorbeeld. |
|
Dan kan ik je Kapuziner en Franziskaner ook aanraden. Beide voortreffelijke hefe weißen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |