|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nope.. locus Publicus.. Of jij en john moeten ons uitnodigen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Kom maar een keer langs hoor! In Delft zit ook een tent die zo heet en die tent heeft ook biermenu's. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Volgende week komen de brouwers: Alfa, Gulpener, Lindeboom, en Budels met een gezamelijk bierpakket genaamd de smaak van echt! Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat smaken! Er zitten drie flesjes van ieder bier in de Smaak van Echt. En dat is wel zo prettig, want zo kun je met een paar vrienden alle bieren proeven. Alleen moet je dan wel voor wat extra glazen zorgen, want in het kratje van de Smaak van Echt is maar één bierglas meegeleverd. [Dit bericht is gewijzigd door darktime fairytales op 28-05-2009 21:58] |
|
Dat zijjn ook wel goede brouwers, leuk pakket zo te zien! |
|
quote: Dit zie ik wel zitten, in Brugge is het Het Brugs Beertje, hebben ze een bierkaart om U tegen te zeggen [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 28-05-2009 20:13] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Het zogenoemde Limbo pakket zeker?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Stinktent is dat. Beetje 7.50 willen rekenen voor een Gulden draak. Daarnaast vond ik het maar een ballentent. Pardoen is daarentegen veel beter Voor de liefhebbers van speciaalbier kunnen ook eens naar de Haringvliet 94 komen, eens per maand een speciaalbieravond met een behoorlijk assortiment tegen schandalige prijzen (alle bieren onder de 2 euro op grote flessen na). |
|
quote: En onwijze kutmuziek ook nog eens. Licht me eens in over die speciale avonden!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: quote: Hihi, wat gezellig. Ik vond de Orval na de Corsendonk Agnus niet op z'n lekkerst en de Rochefort 10 als afsluiter van de avond ook niet geheel geschikt. Is zo iedereen weer blij? Dat pakket van Smaak Van Echt ziet er goed uit! |
|
Ghehe, ok man. De emoties willen nog wel eens hoog oplopen als het om Orval gaat. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: RSG'er? Lambiekske lid? Verder is Cambrinus niet het ideale biercafe, maar toch ben ik er regelmatig te vinden. Locus Publicus heeft in het weekend ook gigantische kutmuziek en staat dan net zo goed vol met ballerige studenten. Bij Cambrinus heb je altijd nog wel een tafeltje en ze hebben een groot terras (bij Locus 3 tafels ofzo). Verder is Cambrinus goedkoper dan Locus en sowieso veel goedkoper dan Boudewijn. Ook vind ik het kut dat Locus heel vaak net de bieren waar ik trek in heb niet op voorraad heeft. Laatst was zelfs het bier van de maand op . Het beste speciaalbiercafe dat ik ken blijft toch De Paas in Den Haag. Redelijk aan de prijs, maar zeer gezellige tent (wat groter dan locus maar erg smal en behoorlijk druk ingericht), aardige muziek (rustige jazz vaak), altijd heel veel bier op voorraad, geen studentjes achter de bar maar gewoon de eigenaren met veel bierkennis en een erg gaaf terras op een boot in de gracht! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Owja, weet iemand toevallig waar je nog Zulte kunt krijgen (cafe of winkel)? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Geen idee of ze em hebben, maar je kunt wellicht www.burgbieren.nl een proberen... spelfout weggehaald... |
|
quote: Met mooi weer zit je toch buiten en muziek kan je vragen. Verder ben ik zeer tevreden met Locus Publicus en zit ik er redelijk vaak. Duur??? ga dan thuis zitten proeven. Ben het dus niet eens met je. En we hebben geen last gehad van ballerige studenten. iig maakt een volle tent het wel gezelliger. Meer dan een biertje en een schaaltje pelpinda`s heb ik niet nodig.. ow ja een zonnetje erbij doet het ook altijd goed. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Biercafés? De Pintelier in Groningen natuurlijk! 10 kranen+ 12 wisselkranen... honderden bieren op tap (alle trappisten uiteraard), lekkere wijven achter de bar, zéér gemengd publiek van student tot aan genietende zestiger, muziek wel ok, wat wil je nog meer? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Oh daar heb ik geen last van bij de locus. Weet iemand trouwens hoe die altijd dronken gehandicapte heet die welleens om een sigaretje komt vragen? Hmm de paas moet ik ook maar eens proberen dan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Website even bekeken, lijkt mij zeer zeker een bezoekje waard spelfout weggehaald... |
|
Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Dat had je wel eens wat eerder aan kunnen kondigen... |
|
quote: Mja, ik kwam er ook pas vorige week Donderdag achter. Volgend jaar zal ik proberen het hier tijdig aan te kondigen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
|
|
quote: Ziet er uit dat we met z`n 2en gaan..lol Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |