|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: deze blijft overheerlijk |
|
Jup. Wel gedoe met statiegeld altijd. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hoezo, volgende keer dat ik weer bij de bierschuur ben lever ik ze gewoon weer in. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Net bij de Mitra geweest: 1 fles Grimbergen Dubbel 1 fles Westmalle Dubbel 1 fles La Chouffe 1 fles St. Bernardus Abt 12 |
|
quote: ik vind de Westmalle tripel zonder twijfel de lekkerste |
|
Paar biertjes voor het paasweekend: 8x Piraat bier 6x La Trappe quadrupel 4x Mc Chouffe 1x Urthel Samaranth 1x Budels Lentebock 1x Texels Stormbock 1x Liefmans Goudenband 1x Jopen Extra Stout 1x Chimay Blauw 1x Old Speckled Hen 1x Orval En 4 flesjes Jillz voor de vrouw. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-04-2011 11:48] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Juch! Ohja, Orval. *nietvergeten* Subtiel kamerolifantje |
|
quote: En nog 3 flessen Mojito (Had al een fles gehaald maar zag toen bij de Lidl ook nog staan voor weinig) Ook nog maar 2 flessen alcoholhoudende limoensmaak dinges gehaald bij de Lidl (in huize XXL bekend onder de naam 'Groene meuk') Alleen mag ik dat in dit / deze topic niet posten dus deze mededeling is ons geheimpje, Stig [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-04-2011 12:09] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zwijg als het graf. Mojito is trouwens wel hard! Was gister te laat voor de slijter, anders had ik ook even gehaald. (Zelf mixen ofc) Shhht! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Idd, erg goed te doen! |
|
Uitgebracht op 1 maart 2011 te Hamme(Belgikske). Voorlopig vooral verkrijgbaar te hamme, is langzaam aan zijn weg aan't vinden daarbuiten. IS een triple bier. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
ik heb dit weekend nog eens kasteelbier gedronken was al erg lang geleden heerlijk biertje, maar je voelt hem toch behoorlijk snel (11% ) |
|
De afgelopen 2 weken heb ik het volgende mogen genieten. Westmalle Triple Westmalle Dubbel Kasteel Duveltje Rochefort 6 Rochefort 8 Kwak Chimay blauw La Trappe Franziskaner Hefe-weiser |
|
Afgelopen weekend St. Feuillien Blond en Maisel's Weisse hier. Altijd leuk om random onbekende biertjes mee te nemen, bevielen allebei goed. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Dat snel voelen hangt v persoon tot persoon af. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ik bedoel voornamelijk snel in vergelijking met andere bieren |
|
Je bedoelt dat wanneer er 2x zoveel alcohol in zit je maar de helft van je normale hoeveelheid bier nodig hebt om dronken te worden? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Jumbo. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: dat je wel merkt dat er behoorlijk wat alcohol in zit eerder, maar als je het liever zo wil stellen ... |
|
Ach. Mij valt het niet op aangezien ik zelden gewoon pils of bier drink maar meestal speciaalbier. Kan ik toch lekker schijnheilig zeggen dat ik niet meer dan 3 flesjes daags drink. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: haha , slim gezien van je ik drink meestal gewoon bier, maar bij familie of speciale gelegenheid mag het wel eens iets anders zijn |
|
quote: Vorige week en deze week ben ik weer in huilen uitgebarsten toen ik mensen hoorde zeggen dat Leffe Blond zo ontezettend bitter is. Ben beniwued wat die mensen dan van iets als Punk IPA vinden Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Deze week Druide bier gedronken. Niet zo zwaar, maar de hoppe smaakt wel lekker door. |
|
quote: Die moeten hun specaalbier eens niet enkel bij AH kopen maar eens een goede slijter bezoeken. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-04-2011 15:47] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |