![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zou best kunnen, mij is het in ieder geval aangesmeerd als een dubbelbock ![]() |
|
Is het zwart? En wat is het percentage? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Bruin, en 7,iets (4?) ofzo. ![]() |
|
Je hebt namelijk ook nog Erdinger Dunkel. Hoe is die bok trouwens? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Van het weekend een St. Bernardus Dubbel (8 % op). Samaakte best! ![]() ![]() |
|
Tijdens de Kerstdagen heerlijke Westvleteren zwarte dop gedronken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Iemand bekend met gouden carolus hopsinjoor? Van de brouwersite: quote: Er staat er hier eentje te wachten en ik ben DOL hop veel hop in mijn bier (lees: orval), dus zeer binnenkort een recensie... ![]() Verder wat witkap pater tripel ingeslagen, van ook al weer zo'n geweldige brouwerij. ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Eenmaal gedronken, ik kan me er helaas niets meer van herinneren, was het achtste bier ofzo. Witkap Tripel heb ik meestal ook in huis. Een van de weinige tripels met een echt karakteristieke smaak, vooral dat licht zurige randje doet het hem voor mij. Qua hoppig bier zou ik zeker eens Punk IPA van de brouwerij BrewDog proberen. Het etiket ziet er belachelijk uit met stompzinnige teksten over dat je maar op moet flikkeren en pils moet drinken als je dit punkbier (?) niet kan waarderen, maar het is serieus lekker en heerlijk hoppig! Ik had het zelf nooit aangeschaft als de verkoper van de bierwinkel me het bier niet zo sterk had aangeraden. Toch blij dat ik het heb geprobeerd! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Ik heb voor vanavond een aantal exemplaren van deze opgehaald: ![]() Alleen jammer dat ik niet de juiste glazen heb ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 31-12-2009 13:44] ![]() |
|
quote: Orval, erg goed te drinken ja. Heb ook een aantal in huis (Jumbo verkoopt het sinds een tijdje). Mooi bokaalglas ook! Gekocht ergens nabij de abdij. ![]() |
|
quote: Kopen die glazen!!! Aahhhhh, orval is gewoonweg een heilig bier, in mijn all-time top 3. Tip: open de fles en laat hem gewoon staan. Beheers jezelf en ervaar hoe dat machtige aroma de hele kamer vult. ![]() ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Goede tip, en ja die glazen moeten komen. Nu ik door heb dat mijn slijter deze biertjes heeft gaat dat wel gebeuren ![]() ![]() |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik ken dit spul, volgens mij, uit een grijs verleden ofzo. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Idd heel lekker! Ik heb daar nog een keer 3 overnachtingen in dat klooster gehad. Heel mooi en zeker ook met die ruïne ernaast. En natuurlijk goedkoop whisky in Luxemburg gekocht. Ik zit nu aan Het Kanon van Grolsch. Ook wel een zware favoriet van mij! Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
Cheers ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Op dit moment aan een kasteel triple. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Af en toe wat rommelmarkten en kringloopzaken aflopen en dan heb je binnen de kortste keren een leuke verzameling glazen. Zelf heb ik er een kleine 300 stuks staan, waaronder ook 2 Orval bokalen. Toch het fijnst, bier uit het bijbehorende glas drinken. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Erg lekker! Eerste keer proefde ik deze na wat andere speciaal bieren en was hij nog redelijk mild en zoet. Later in huis gehaald en als eerste biertje van de avond is ie wel erg bitter, maar na de eerste helft evolueert het zich tot een uiterst smaakvol bier en drinkt het iets makkelijker. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Gisteren nog een La Trappe dubbel op, toch niet echt mijn ding. Veel te veel dropsmaak. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Deze net bij de kringloop winkel meegenomen voor het schandalige bedrag van 35 cent. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Flinke slag geslagen in mijn grote flessen voorraad. Big chouffe - Altijd goed Tripel Karmeliet - Zalig krachtige tripel met koriander Westmalle Tripel - De klassieker onder de tripels Piraat - Beter dan Duvel? ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Ja, Piraat is beter dan Duvel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Wel als je de Duvel rechtsreeks uit de winkel drinkt. Maar niet als hem lekker een jaartje thuis in de kelder laat rusten en op smaak laat komen. Tegenwoordig wordt de Duvel veels te snel vanuit de brouwerij naar de buitenwereld verscheept ivm de grote vraag. Vroeger liet men hem daar nog een tijd rijpen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |