|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ooit een keer geprobeerd. Zal die zooi nooit weer meenemen. Ook voor de gein eens abdijbier bij de Lidl gehaald, verpakking zag er wel leuk uit, maar dat "bier" smaakte naar azijn. spelfout weggehaald... |
|
Heel vies inderdaad, ik heb ook liever één flesje fatsoenlijk bier dan een hele tray bocht Against God and Government |
|
quote: Ergste bier ooit gehad moet wel Fink brau zijn. Is ook van de Lidl/Aldi. |
|
Nu drinkende: Grolsch Weizen. Niet echt speciaal, wel lekker. |
|
Ik zit even een weekje in de Ardennen, en laaf me al 3 dagen aan de Rochefort 10, Karmeliet, Chimay, en dergelijk vleesrijk nat. Was vanmiddag in een winkeltje in La Roche compleet overladen met biermerken/soorten. Meer als 350 merken. Ik voelde mij als een kind in een snoepwinkel. Por Vida |
|
Dat zat je dus verkeerd. |
|
HUH? Por Vida |
|
quote: Lieg niet man, zag je gister nog in het park zitten met je vrienden en je tasje vol met EuroShopper-pils Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Laatst weer een heerlijk Orval, Karmeliet en Delirium Tremens genuttigd en uiteraard mijn standaard bier: Pauwel Kwak [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 13-05-2009 15:48] |
|
Zaterdag maar even bier shoppen in Duitsland. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
@ Steel, Dan was jij zeker die pauper op het bankje ertegenover? Por Vida |
|
*plop* Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Proost Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Niet ontzettend speciaal, maar wel ontzettend lekker ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Zelfde geldt voor deze! Eigenlijk maakt Hertog Jan gewoon geniale bieren! Merk ik ook bij de pilsdrinkers, iedereen heeft zijn eigen merk maar als ik dan vraag wat vindt je van Hertog Jan? Krijg ik altijd wel prima bier als antwoord |
|
quote: Heb je ook wel eens de bock variant gehad? |
|
hapkin wat is dat dan?dat is ook niet meer speciaal maar is wel zeer lekker |
|
quote: kan je idd appelsap noemen maar is wel eens lekker om te drinken |
|
Ik zeg: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Die is focking lekker ja! Ook maar weer eens kopen |
|
quote: Toevallig net de 8 nog gedronken. Eén van de lekkerste biertje die ik in lange tijd heb gedronken. Heeft iemand tegenwoordig trouwens nog wel eens Westvleteren (10/triple, 6/blond) gedronken? Deze biertjes kosten nu bij de slijter (!) per flesje respectivelijk 7,75 en 11,75, Voor één flesje! Verder nog gedronken: Val Dieux grand crux en een bier waar ik de naam van ben vergeten. De Roche Fort 8 was wel het aller lekkerste! |
|
Ik zweer bij Rochefort 10. Karmeliet is ook zwaar favoriet. En T0ngerlo, ook heerlijk. Por Vida |
|
quote: Toevallig afgelopen weekend met Vikingblood bij de Locus Publicus in Rotterdam gezeten en daar een heel aardige uitleg gehad over de Westvleteren van de zeer bekwame barman. Omdat ik dit bier zelf ook nog nooit heb gedronken hebben we gevraagd of hij dit had staan. En dat had hij dus niet. Simpelweg om de reden dat hij dan inderdaad zo ongeveer 15 euro per flesje moet gaan rekenen. En dat dit bier zo duur is, heeft simpelweg te maken met het feit dat dit een paar jaar terug bier van de wereld is geweest en de vraag enorm is gestegen. Maar nu komt het: volgens de barman kun je dan net zo goed een Rochefort drinken omdat dit qua smaak net zo goed, volgens hem zelfs misschien wel beter is. Het is dus puur de exclusiviteit wat dit bier zo duur maakt. Maar toch, als ik binnenkort eens Burg Bieren bezoek om in te slaan, dat ik wellicht toch een paar flesjes meeneem om het " toch eens gehad te hebben".. spelfout weggehaald... |
|
Westvleteren smaakt toch echt anders dan een Rochefort. Ik zou het willen omschrijven als een rauwe, middeleeuwse oersoep. De scherpe randjes zijn er bij de Rochefort afgesleten. Zelf aan de witheer geweest van de scheldebrouwerij. Waterige body, wel een frisse afdronk. Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |