|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De CHOUFFE BOK 6666 is ook een bokbier die lekker wegdrinkt... quote: |
|
quote: Een van de slechtste bokken van de afgelopen twee jaar naar mijn mening. Een bok hoort niet gefilterd te zijn, vind ik. Maar ja Belgen en bok is geen goede combinatie blijkt maar weer eens. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dat mag je vinden. Ik vond hem in ieder geval goed te drinken. |
|
quote: Smaken verschillen Dan vind je de Leute bok zeker ook lekker? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Geen idee. Nog nooit op. Maar vind je de Chouffe Bok nou gewoon niet te zuipen of vind je het niks omdat ie niet aan jouw beeld van een bok voldoet? |
|
quote: Hij heeft geen mooie volle smaak. Nogal waterig. Is prima te drinken als je hem maar niet als bokbier beschouwd. Maar gewoon als een normaal speciaalbier is hij prima te drinken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ok. |
|
Ik zag net in onze kelder dat deze jongen over een paar dagen voor mij onder de kerstboom ligt: Ervaringen? |
|
Vandaag ook nog aangeschaft: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Goed bezig. Zo een Maredsous 8.0 opentrekken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Die delirium tremens is niet te doen vind ik, nu ben ik totaal niet vies van speciaal biertjes maar die vind ik echt minder. Against God and Government |
|
Ieder zijn smaak. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Alsie echt tegenvalt, maar ik weet uit ervaring dat dat niet het geval gaat zijn, heb ik ook nog een 6 pack La Trappe bockbier koud staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Heb nog Quadrupel staan van La Trappe. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Voor morgen de Rochefort 8, Chimay (de rode), Westmalle dubbel, Triple Karmeliet, en nog een paar klaar staan. Combineert goed met zwijn spelfout weggehaald... |
|
Vervanger van Jaegerbier bij de C, maar om nu te zeggen dat ik het verschil proef. |
|
quote: Verkeerde topic kerel.. spelfout weggehaald... |
|
quote: Er staat toch .../bier? |
|
Ja, maar geen "pils"... spelfout weggehaald... |
|
LOL |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Petrus bruin, Zatte van ' Ij, Petrus tripel en een La Trappe Quadrupel. In die volgorde. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Gisteren de Dubbel Bock van Erdinger geprobeerd. Zo'n halve liter is een flinke kluif! Maar wel lekker! |
|
Is dat niet gewoon de Dunkel? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |