|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Nat en zoet.. op de een of andere manier dacht ik meteen aan vrouwen.... Evil Dick |
|
Net in de oefenruimte en stetje Kasteelbier gekregen, nu is alleen het glas over. Boeiender |
|
en de blonde variant van Beemster. De blond was goed te drinken. Brouwerij de Lepelaer. |
|
Gisteren voor het concert van Anathema eerst even wat gedronken in "De Heks". Hebben ze lekkere biertjes op de tap: en Hou eigenlijk helemaal niet zo van een blond biertje, maar die Lucifer die dronk toch wel aardig goed weg. |
|
Lucifer op de tap? Ik dacht dat dat bier niet meer gemaakt werd. |
|
quote: Het is het bier van de maand van de A.B.T. En zodoende op tap te verkrijgen. Brouwerij Het Anker (van Gouden Carolus) is nu eigenaar van Lucifer. |
|
quote: Hmmz zal het vanavond eens voor de zekerheid checken, maar u komt ook vaker bij het ij? |
|
Nu een Maredsous blond. Voor zometeen nog een paar tripels en een dubbel. Daarna vieze Amstel uit plastic bekers op het dorpsplein kantelen, best wel een anticlimax... spelfout weggehaald... |
|
Idd, tering, wat haat ik bier uit plastic glazen drinken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja... spelfout weggehaald... |
|
quote: net even een sixpackje bij de supermarkt gehaald, glijdt weer erg lekker naar binnen, toch wel de betere onder de b-merken vind ik Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Ben er nog nooit geweest, ben wel fan van hun bieren die ook wel bij de betere zaak te krijgen is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Heb van elk van deze brouwerijen 2 flessen Weizenbier gekocht: - Paulaner; - Franziskaner; - Erdinger; - Weihenstephaner; - Andechser? Die laatste weet ik niet zeker. Lekk0000rrrr allemaal. Hulde aan de lokale slijterij die al die bieren gewoon heeft staan. |
|
quote:Vernieuwd recept. Geen vooruitgang. Nu helemaal een 13/12 die het echt niet haalt bij een Duvel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Gisteren een heerlijke, drievoudig gerookte Affumicator gedronken! Aanrader voor de liefhebbers van echt sterk smakend bier. |
|
quote: Krombacher Weizen en Kapuziner zijn ook prima te doen. Probeer ook eens de Dunkel Weizen, die van Erdinger is erg lekker. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
quote: Krombacher en Kapuziner zal ik eens naar vragen. Die Dunkel heeft ie ook staan, maar neem ik bij voorbaat al niet mee. Donker bier gaat er bij mij maar héél zelden in - kan 'm desondanks wel een keer proberen ja. |
|
Dunkel Weizen is niet te vergelijken met de donkere bieren in Nederland of bokbier. Ik zeg, doen! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Schneider is mijn favoriet, wat Duits al dan niet donker witbier betreft. Echt een topper. |
|
Voor vanavond: Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Gisteren een drietal Hop-Ruiter (Scheldebrouwerij) gehad, erg lekker. Vandaag een Wagenings Blond geprobeerd, dat was dan weer drie keer niks. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Bink Bloesem. De vlaams-limburgers kunnen dus ook bier brouwen! Prachtig fris-hoppig biertje voor op het zonnig terras. Durboyse donker - locaal bier uit Durbuy. Mijd deze zooi als de pest. Kunstmatig gesuikerde ellende die onmiddellijk platslaat op de tong. Gelukkig snel een Ciney achter de hand gehad om hem mee weg te spoelen. Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |