|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Locus Publicus? Cambrinus? Boudewijn? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Heerstent! Ik ga hier dit najaar/winter ook weer eens een speciaalbier avondje organiseren. Weet je dat alvast Roelieboelie spelfout weggehaald... |
|
Laatst een zelf gebrouwen versie van Trip Karmeliet gemaakt. Hij was een stuk zwaarder en pittiger van smaak. Erg geslaagd dus. Alleen was deze jongen een klasse beter: Bijzonder smaakvol bier. Viel me mee dat ik niet onder tafel was geeindigd ermee. |
|
quote: Zelfgebrouwen als in zo´n kant en klaar setje? spelfout weggehaald... |
|
quote: Hehe, ik krijg vanavond een jaargang 2004 cadeau en heb zelf nog een jaargang 2007 staan Die laatste laat ik gewoon op (schommelende) kamertemperatuur gisten terwijl een vriend van me zo'n zelfde jongen in de koelkast heeft staan. We gaan volgend jaar eens kijken hoeveel verschil dat nagisten nu echt uitmaakt [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 04-07-2008 15:40] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: voor 1000% aanwezig Gurbie Furbie Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Het was weer een speciaalbier orgie afgelopen zaterdag De avond (wel... middag) werd afgetrapt met een Cantillon Louis Pepe uit 2005. Een bijzonder smaakvol kriekje kan ik wel zeggen. Daarna volgde een Boon Marriage Parfait. Tijdens het eten werd even afgewisseld met een heerlijke prosecco en een Lagavulin 16 als digestief. Daarna op naar de Pintelier, alwaar Girardin oude Lambic uit de kraan bleek te komen! Daar een paar van gehad, afgewisseld met de Hertog Jan Weize, die me zeker niet tegen viel, ondanks de zoetheid die Hertog Jan zo kenmerkt. Aan het eind gingen nog even een paar flessen Gueuze Boon open en daarna was ik echt helemaal klaar mee, ik voel hem nu nog, ghehe... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Een lambiekbieravond? Klinkt aangenaam Waar kan je nog Cantillon en/of Girardin in de winkel kopen tegenwoordig? Ik ben beide merken slechts ooit in een café in België tegengekomen. De beste geuze/kriek waar ik hier in Nederland aan kan lijken te komen is die van Boon. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 21-07-2008 10:31] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
De beste winkel voor Gueuze in NL is in amsterdam, vlak bij de dam. De bierkoning heet hij geloof ik. Verder heb ik het met Van Erp hier in Groningen uitstekend naar mijn zin. De Louis Pepe was trouwens door een vriend van mij opgehaald bij de brouwer zelf! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Toch maar wat vaker naar Amsterdam dan. De 1001 bierenwinkel in Den Haag loopt helaas niet meer zo goed, steeds meer bieren verdwijnen uit het assortiment. Rotterdam heeft zover ik weet helemaal geen écht goede winkel. Kan jij overigens bevestigen dat Zulte niet meer gebrouwen wordt? Dat gerucht bereikte helaas mijn oor.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: De biergids op de vlietlaan is best aardig. Ze hebben niet een bijzonder groot assortiment, maar zijn best aardig geprijsd en zijn gul met glazen weggeven. De man van drank is te duur, maar heeft een mooi assortiment. Eerst was die veel beter voordat de huidige eigenaar erin kwam. En voor grootverbruik is de bierenco makkelijk. quote: Nee. Als in zelf pannen op het vuur zetten en een hele dag in de stinklucht staan. En Cantillion heb ik nog gezien in een bierwinkel in Utrecht. |
|
quote: Mensuh... We wonen toch dicht bij België??? 100 km vanaf Rotterdam zit een Champion die heeeeel veeeel soorten verkoopt. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dat zeg ik, geen geweldige winkels, maar ik ben wel regelmatig op de vlietlaan en de hoogstraat te vinden ja.. quote: Ik heb in Rotterdam geen auto en om nou voor die twee kratjes die je in het openbaar vervoer kan meenemen naar België te reizen vind ik wat prijzig. In Nederland kan ik tenminste nog gratis reizen. Ik ga binnenkort wel maar eens vanuit Brabant (waar mijn bestelwagentje staat) naar België een groot aantal kratten inslaan en direct door naar Rotterdam. Wel wat omslachtig maar ach, dan heb je ook wat Owja, bier: binnenkort ga ik weer op de bierboot van café De Paas mee! Ik ben benieuwd wat ik dit keer voor mijn kiezen krijg. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 21-07-2008 11:42] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Volgende keer als ik weer ga geef ik je wel een brul.. Gaan we gezellie biersjoppen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Een lekkere Le Rince Cochon hier spelfout weggehaald... |
|
quote: En daarna nog een Rochefort 10 en een Hacker Pschorr gehad. spelfout weggehaald... |
|
Goeie smaak heb ik he!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Jazekers Moet jou kant maar weer es op, avondje Publicus es effe doen ja spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik heb een wildavond in gedachte Gurb.. Mooi tafel vol met spare ribs, kip en andere soorten vleesch en lekkere mede erbij..of bier dan. En daarna de stad in. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Drink sinds kort veel de Maredsous triple, erg lekker. Against God and Government |
|
quote: Dat klinkt als x heel veel! spelfout weggehaald... |
|
Zostraks bij de plaatselijke Mitra wat `over datum bier` gekocht. 10 Flesjes voor 2 euro hehe, meteen maar 20 uitgezocht. 2 Maand over datum, is dus niks mis mee. Wat Grimbergen, Floreffe blond, wat Piraatjes en nog wat Duitse biertjes. spelfout weggehaald... |
|
quote:Mogen er nog meer mods mee..? On topic: Palm Royal. Soepel biertje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |