|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Het was zeer geslaagd! |
|
Mooi, volgend jaar beter, ik was te brak van koninginnenacht/dag dit jaar. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik heb hier een Bishops Finger staan, Kentish Strong Ale. Kent iemand dat? Lag bij de Lidl in het schap. quote:Toepasselijk bij deze dagen ook nog. |
|
Na een kleine bier trip naar Westvleteren en omstreken een van de beste bieren tot nu toe ooit gedronken de black Damnation V bij Stuise brouwers. Carlo had gelukkig nog wat in de tap en na een goed gesprek wilde hij ook wel wat laten proeven. Persoonlijk zijn voor mij de struise brouwers een van de beste en interessantste brouwers op dit moment. Ze produceren nieuw ,origineel bier en ze zijn trendsetters op het gebied van casks, stout en IPA. Probeer op z'n minst een keer de pannepot van deze brouwerij als je de kans hebt. Na eerdere ervaring met de eerste black Damnation I was mijn verwachting niet erg hoog (slootwater)voor de 5e uit de serie. Maar dit was de verassing van de eeuw. Eerder een toetje dan een bier, 26% double black Het hoge alcohol percentage proef je niet eens, dit is bij andere bieren wel eens anders (b/v kanon) en een teken van lui brouwen. Het schuim is een sensatie op zich en kun je met een kleine lepel al uitserveren als dessert. De smaak is moeilijk te beschrijven, zie het als de beste stout die je ooit gedronken hebt alleen dan in elixer vorm. vanille, rook, chocolade , vijg , koffie, mokka Dit is bier wat je kan happen, snuiven en drinken. Helaas zijn alle flessen a 45 euro ook al uitverkocht aan bijna alleen Japaners GVD. Op ebay tegen een 3x hogere prijs is hij met veel geluk nog te vinden. |
|
Veel geluk... 135 euro voor een fles bier? Hehehe... |
|
bier van 26%, is toch geen bier meer?? |
|
@morthvarg: mooie recensie, maakt me benieuwd Hier aan de Karmeliet, één der favorieten van De Heilige Pitboss. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: De goedkoopste op Ebay is momenteel 220 dollar z'n 155 euro. Idioot voor een fles van 75cl maar dat krijg je als je er maar 170 flessen van maakt, men koopt er 2 en doet de andere voor 3 a 4 keer de prijs van de hand. |
|
quote: He, de Struise Brouwers is een brouwerij op +-20km van mijn deur, deze zomer eens naartoe fietsen en dan nog eens naar West-vleteren en naar de dolle Brouwers kent hier iemand de Dolle Brouwers? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik moet ook maar eens richting de Struise Brouwers gaan zo te horen. Het bier dat je beschrijft klinkt heerlijk en de enige IPA die ik tot nu toe gedronken heb is met voorsprong het beste bier dat ik ooit gedronken heb. (een Viven Imperial IPA) |
|
Gisteren weer "speciaal bier" gedronken bij gebrek aan beter. Heineken.... wat een vieze gore teringzooi eigenlijk. Bah. Boeiender |
|
Gisteren een lucifer en een Brugge tripel gedronken. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Dolle brouwers hebben ook goed bier: het ara + oer bier en natuurlijk de dulle teve (sterk biertje) zou graag oer bier special reserva drinken, iemand deze ooit gedronken? heb thuis nog 4 flessen bos keun staan het paas bier van de dolle brouwer ook erg lekker. jammer dat de brouwerij alleen met + 10 personen te bezoeken is. Mooie IPA eergisteren gedronken. De Port Brewing high tide fresh hop IPA Mooie crisp zomerse IPA . Bloemig met een droge afdronk zoals het moet zijn. bijzonder aan deze IPA is dat hij een enorm frisse smaak heeft en niet te overheersend in de hop is. Mooie gouden kleur en prima citrus smaak. De amerikanen zijn goed bezig. Het basis bier was weer flink op dus aanschaf deze week: 1 krat bink blond 1 krat geuze boon 25cl 1 krat geuze boon 37,5 cl 1 krat sint bernardus gemixt pater / prior / tripel/ abt 4 flessen omer. 33cl 4 flessen bos keun 33cl 4 flessen lupulus 75cl 2 flessen malheur brut 75cl 2 flessen hanssens geuze 37,5 cl 1 fles brewdogs 5 am saint 33 cl 6 flessen jopen stout. 33cl kunnen we er weer even tegen. [Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 14-05-2011 19:26] |
|
Nu deze aan het drinken. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Voor het weekend ingeslagen: 2 Westmalle Dubbel 1 Affligem 1 Kasteelbier Blond |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Daar is nu ook een Quadrupel van. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Morgen naar Brouwerij 't Ij, ben benieuwd wat voor heerlijkheden we daar gaan krijgen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Toen net deze 2 gedronken Witkap Pater special Keizer Karel blond Straks nog een Palm Royale drinken Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Ik vraag me af hoe ze dat gedaan hebben. quote: |
|
quote: Je moet die Engelse bieren wat gewoon worden. Ik vind Bishops Finger en Tangled Foot wel best te pruimen, maar als ik kan kiezen ga ik voor iets straffer. Gisteren net "Cluysenaer" geprobeerd, een amberkleurig Kluizens streekbier van 7 graden. Netjes uitgebalanceerd. Zeker aan te raden. Gesteld dat je het vlot zou kunnen vinden. |
|
Vanavond deze 2 gedronken. Satan Gold Judas Never have so many sacrificed so much for so few |
|
hee vet, Satansbier waar haal je dat ? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |