|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zoet: het maskeert elk alcoholpercentage! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Aye, maar daarnaast gaf het ook geen kater of andere nare bijwerkingen |
|
quote: Goeie inderdaad. Alleen geen guinness bestellen want dat kunnen ze niet tappen, daar. Netjes me 3 vingers schuim. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-08-2009 19:37] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Laatst in Zutphen bij een café gezeten waar ze eigen gebrouwen bier tapten. Ben de naam van het café vergeten, maar het was er erg mooi, midden in de café staat de brouwinstallatie, kun je mooi bekijken. Ze hadden in ieder geval een donker dubbelbier dat de naam "broedertje" heeft gekregen. Heerlijk. |
|
quote: In een kroeg als België ga je toch niet zoiets gewoons als Guinness drinken. Guinness is prima te drinken begrijp me niet verkeerd maar er zijn zoveel betere Stouts op de wereld. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
@ Verstikking. De Stadsbrouwerij. Kun je ook heerlijk eten. Maaltijden met bier als ingrediënt. http://www.hanze-stadsbrouwerij.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-08-2009 19:48] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, dat was hem inderdaad. Heb er niet gegeten (studentenportemonnaie ), maar die broedertjes gingen er goed in. Nog 2 van hun andere geprobeerd, maar daar kan ik me de namen niet meer van herinneren (1 ervan had een vrouwennaam). |
|
Liesje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, die was volgens mij vrij zoet, iets te zoet naar mijn smaak. |
|
quote: Bedankt voor de verbetering We wilden (waren met een groep van 14 man, vanuit heel Europa) eerst wel naar cafe België op aanraden van de barkeeper in ons hotel, maar helaas was er op dat moment niet echt de ruimte voor onze groep. |
|
Op dit moment: Ruikt beter dan het smaakt. Zo nog maar 1 proberen. |
|
Ik heb toevallig uit Belgie nog een hele zwik meegenomen: -Orval -Korsendonk -Val Dieux -Kwak -Leffe trippel -Koninck Trippel Against God and Government |
|
quote: Bij nader inzien toch wel lekker. Die eerste was gewoon niet koed genoeg. Aanbevolen drinktemperatuur: 4-6 graden Celsius. edit: wat letters vergeten. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 21-08-2009 23:17] |
|
Niet echt heel speciaal bier maar hij smaakt me momenteel priima: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Goeie biertjes hoor, daar niet van, maar als je dan in Belgie bent, neem dan echt wat speciaals mee, dit kun je bij de Mitra in Lutjelollum ook gewoon halen... spelfout weggehaald... |
|
quote: Sorry. Ik vind [Den] Gulden Draeck altijd wel lekker. |
|
Net een krat Erdinger gehaald. (altijd lekker in de zomer) En 4 flesjes Grimbergen Triple. |
|
quote: Krombacher weizen is ook prima. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 22-08-2009 17:39] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: haha, ik heb ook nog St Feuillien meegenomen? Zegt je dat iets? Against God and Government |
|
quote: Ja, staat hier nog blond en donker van, in 0,75 literflessen. Leeg, dat dan wel weer.. spelfout weggehaald... |
|
Ik vond dat kerstmisbier van St. Feuillion wel oké, het normale assortiment is niet zo boeiend naar mijn mening. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Momenteel: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Lekker, goedkoop, duits: [Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 23-08-2009 22:10] neoplasma malignum |
|
quote: Hèhè, eindelijk een goed Belgisch bier mee (oké de Orval is ook prima maar de rest zou ik toch tot maximaal de B-categorie willen rekenen met de Leffe Tripel en Kwak zelfs c-categorie ) Maar welke St. Feuillien heb je mee? De tripel, eindejaars, dubbel? De St. Feuillien tripel is in mijn ene stamkroeg standaard van fles te krijgen en in andere geregeld van tap (gisteren 'm nog van tap gehad) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |