|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zeg MAREDSOUS 10, en alles van de brouwerij van West-Vleteren. Por Vida |
|
Ik ben fan van kasteelbier! |
|
Gisteren bananenbier op. Het smaakte meer naar banaan dan naar bier, maar dat was eigenlijk helemaal niet erg. |
|
Lol! Pisang bier ? Lijkt me niets. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Tja, een vriend van me had het staan, dan moet je wel. Hij had ook bier waar een panfluit op afgebeeld stond, we gokten op bamboebier, en een flesje kokosbier, maar die laatste ik heb ik toch maar laten staan. |
|
Hmmm, ik ben van tijd tot tijd best wel in voor een speciaalbiertje. Maar dat mixen met (exotische) vruchten e.d. trekt me dan weer niet echt. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
SQT,die twee heb ik ook gehad. Ja leuk voor een keertje, maar echt blij maak je mij er niet mee. Niet als zijnde een "biertje" in ieder geval. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 27-11-2008 22:37] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Als snijbloemenvoeding doen ze inderdaad ook goed dienst. Ik heb afgelopen jaar in een dorpje in Frankrijk een kerel ontmoet die ook zijn eigen fruitbier brouwde, op een of andere bijeenkomst waar mijn broer en ik niks te zoeken hadden. Die kerel had wat van zijn biertjes in een koelbox bij zich, dus toen hebben we dat maar geprobeerd. Tering joh, aardbeienbier en aanverwante grappen wat gewoon naar limonade smaakt, maar wel ondertussen 12-14% is. Daar kon je ook goed van onderuit gaan. Jammer dat ik vergeten ben wat mee te nemen naar hier, ik kan me daar af en toe best prima mee vermaken. |
|
Lekkere Leffe Triple momenteel. spelfout weggehaald... |
|
quote:Ook de bonuskaart maar uit de portemonnee getrokken? |
|
quote: De wat? spelfout weggehaald... |
|
Leffe was deze week in de bonus bij de AH, ik heb ook even zes tripeltjes gehaald. |
|
Bij gebrek aan ander bier een eenzaam en verloren flesje Hertog Jan Weizener open getrokken.. |
|
quote: Hier is geen appie... spelfout weggehaald... |
|
quote:Die is erg goed te doen! |
|
Mmmmm, Maredsouse triple en dubbel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ah, hier is het topic dus Eergisteren dus Trappistes Rochefort 10 (11,3 %) op. Lekker! |
|
Sixpackje La Trappe triple meegenomen vanmiddag. Gaat vanavond wel op. Heerlijk biertje spelfout weggehaald... |
|
Ja, La Trappe hakt er wel in. Witte Trappist van hun is ook erg lekker. Op dit moment een Franziskaner aan het nuttigen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Franziskaner komt me bekend voor. Heb ik in de afgelopen zomervakantie gehad. Duits witbier als ik mij niet vergis toch? spelfout weggehaald... |
|
Klopt, Wacken witbier dacht ik. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Goed te doen dat Duitse spul, maar in de slijterij kom ik toch altijd weer op de belgen uit he... spelfout weggehaald... |
|
Ik heb een paar kratten gekocht toen ik van mijn werk terug kwam en een stuk door Duitsland moest. Maar in de slijterij beland ik ook vaak bij onze zuiderburen. De Mitra heeft altijd wel lekkere bieren staan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ermelo is niet echt ver van zwolle toch? Tip voor je: www.burgbieren.nl Paar jaar geleden eens geweest, tyfusveel soorten bier! spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |