|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is vlakbij, zeker een keer kijken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Bert's bierhuis in Utrecht! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zit die ook niet in Groningen toevallig? spelfout weggehaald... |
|
Geen idee, ik ken alleen de utrechtse. Heeft geloof ik ook een website, misschien dat daar iets over andere filialen op staat. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nee, ik ben effe in de war.. spelfout weggehaald... |
|
Gaat hard met het speciaalbier zeker? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hehe, valt mee. Net aan nummer 4 begonnen. spelfout weggehaald... |
|
Hehe, ik moet het met gewone koude HJ doen. Ook geen probleem trouwens hehe. Life doesn't get much better than this! |
|
ik zag van de week dat palm blikjes nu palm export zijn ipv palm speciale iets donkerder blikje ook. Maar ook gelijk een iets andere smaak. Weet iemand of dit tijdelijk is of dat export de standaard word? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Woei!Biertopic. La Chouffe heerscht. =) |
|
ik heb altijd een beetje moeite met dat hele zoete bier. Daarom voor mij vooral duvel en palm, en euroshopper ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
EXPORT! Echt, als er 1 goedkoop kutmerk lekker is, is het export wel! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
De laatste tijd is het hier Albert Heijn huismerk. |
|
quote: Dan liever Schültenbrau. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 13-03-2009 0:59] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
van de jumbo toch? tja die zit bij mij niet in de buurt dus ook niet geprobeerd. Wel baron pils en jeager pils, ook erg goed te doen. Trouwens vaag dat ik de goedkope bieren misschien wel sneller relaxed vind dan de A merken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Van de Aldi. |
|
quote: +1 Helemaal niks mis mee trouwens ook hoor, zag een keer dat programma van die oude knakker van keurings dienst van waarde, maar dan aan zee... die ook gewoon voor het goedkope bier ging... het ligt em meer aan het status ofzo Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
zeker niet, ik vind veel van de goedkope producten behoorlijk vaak nog lekkerder. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik moet bekennen dat ik me soms wel kapot schaam als ik voor de zoveelste keer bij de knappe cassiere dame sta, blikken halve liter export pils in te slaan. Ik noem het zelf ook vaak zwervers pils/studenten pils, maar ja fuck it... wat is het verschil tussen een krat amstel kopen of een paar halve liters export... haha Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
hahaha, ik ben juist trots dat ik lekker bier heb gekocht. en blikken vind ik in veel gevallen ook lekkerder als uit flesje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
haha, die trotsheid ga ik vanaf nu ook dragen! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
<-- palm halve liter ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Haha ik ben kassa-miep en het is grappig om te zien welke mensen wat voor soort bier kopen. Bier uit glas is het lekkerst,dan flesje dan blik. Over plasic bekertjes zwijg ik maar. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 13-03-2009 1:18] =) |
|
quote: Hehe, ja daarom... maar ik ben student, dus ik heb een goed excuus... daarbuiten koop ik naast die goedkope halve litertjes ook altijd netjes groenten, fruit en andere gezonde dingen Maar af en toe heb ik een week lang dezelfde cassiere.. dan bekruipt het gevoel dat ik een alcoholische neiging heb toch wel erg haha.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |