|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dit weekend heb ik me na een ruim sixpack HJ, een tapje Grolsch en een Palm goed vergrepen aan een La Trappe Quadrupel. Was lang geleden en heb ik gemerkt ook lekkah |
|
quote: Wat heeft Poperings Hommelbier met honing te maken? Hommel betekent hop in het dialect van Watou en omstreken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Vorige week een 10(!) jaar oude Gueuze Boon er doorheen geknald. Een mirakel! Bij een gerijpte Gueuze blijkt de bitterheid er voor het meest afgesleten. Wat overblijft is een wonderlijk, bloemig brouwsel. Mijn Geuze-bewaar project heeft zin! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Zojuist een Petrus 'Aged Pale' op. Eens kijken of ik die ergens los kan kopen. Deze zat in een probeer sixpack met 6 smaken Petrus. Heerlijk lichtzuur biertje. Op sommige momenten een bijna wijn / sherry achtige smaak met een lichte appelsmaak er bij door. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gisteren bij m'n broer een St. Feuillien Bruin en een Trappistes Rochefort 10 op |
|
Rochefort 10. The Mother Of All Beers! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Nou ben ik niet zo'n bierdrinker, maar de Jopen Bok is wel aangenaam. |
|
quote: De 8 al eens gehad? Die vind ik persoonlijk net iets beter! |
|
Val-Dieu triple. Weet iemand een goed naslagwerk over bier? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Probeer eens één van de boeken van Michael Jackson op de kop te tikken. http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson_%28bierkenner%29 http://www.beerhunter.com/beerstyles.html Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
laatst weer even een fiks aantal van deze rakkers weg gewerkt, glijdt erg makkelijk naar binnen dat spul Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Hmm, Rochefort zal alleen maar nog duurder worden ben ik bang. Hamsteren!!! http://bier.blog.nl/biernieuws/2010/12/30/brand-in-de-abdij-van-rochefort |
|
Nu bij Lidl: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Maar ik trok witbier sowieso nooit. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-01-2011 1:34] Je moeder. |
|
in de gigant dronk jij toch ook gewoon de witjes mee met Kwellie en mij,of niet? |
|
gewoon gedroomd dat ik hertog jan bockbier aan het drinken was... |
|
Het belgische "Deugniet" bier is heerlijk. Is weer een tijdje geleden dat ik die heb gehad. |
|
Brugse Zot |
|
quote: Ik dacht even dat er SLAYOOOHR stond. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Uh, das geen witbier. |
|
Maandagavond wat bier besteld bij SpeciaalBierPakket.nl en vandaag binnengekregen! Bestelling: 4 flessen Barbar Bok 4 flessen St. Feuillien Bruin 2 flessen Tongerlo Bruin 2 flessen Rochefort 10 2 flessen Brugse Zot Dubbel 2 flessen Chimay Rood 2 flessen St. Bernardus Prior 8 |
|
Nu bezig met een La Chouffe |
|
Ik een HJ Karakter. Telt dat? |
|
Ja hoor. Vanavond bij m'n broer een St-Feuillien Blond (7.5% alc. vol.) gedronken. Was lekker |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |