|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is ook maar net hoe je de test uitvoert. Als je echt heineken en alfa naast elkaar zet, dan lukt het nog wel de goede eruit te pikken. Bovendien heb je 50% kans om het goed te gokken, dat helpt zeker mee. Een rijtje van 10 verschillende pilsen en daar je favoriet uitpikken? Ga er maar aan staan! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Voor vanavond een een six-packje Gulpener Korenwolf gehaald. spelfout weggehaald... |
|
Die zijn toch vrij gelimiteerd? |
|
|
|
quote: Hollandia natuurlijk. Ik zou blind niet weten welk merk een biertje is, maar ik proef blind wel wat ik wel en wat ik niet lekker vind, lijkt me logisch. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Als er Grolsch tussen staat ga ik de uitdaging aan. En nee, dat is niet alleen de chauvinistische Tukker in mij ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: als dat onbeperkt zuipen tot je het zeker weet betekent ga ik die uitdaging ZEKER aan. neoplasma malignum |
|
momenteel geniet ik van een ijskoude Atlas 12,5 % Met pizza... http://www.youtube.com/watch?v=O-jOEAufDQ4 It are go good with pizza. neoplasma malignum |
|
ik hou het bij Augustijn signature |
|
Ben nog altijd niet echt een drinker, maar een Urthel Samaranth is wel een aanrader voor de liefhebber (niet te snel drinker ) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Volgende week een aantal dagen naar het Great British Beer Festival in Londen. Lekker veel porters en stouts en onbekende Amerikaanse bieren nuttigen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Gulpener Korenwolf? Nee hoor, gewoon bijna overal te krijgen en een kroeg waar ik vaak kom in Utrecht heeft 'm standaard van tap (Café Jan Primus) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Doe het maar es, met een stel vrienden oid. Ik heb op een feestje es zo'n soort test gedaan en dat viel me vies tegen... |
|
quote: Dat bestel ik altijd op het terras waar ik altijd ga zitten. |
|
Een Urthel gister. Ik weet bij god niet meer welke, maar wel dat hij kneiterzwaar was. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Lekker hé? Gister een Kapuziner dunkel weizen. Per ongeluk een heel krat van gehaald, dacht de hefe weizen te hebben. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ah man, de dunkels zijn ook goddelijk! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Klopt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Op dit moment Wieckse Witte. En die capucijners moet ik ook eens opsnorren. |
|
Een vriend van mij neemt, als we naar een festival gaan ofzo, altijd Export blikken bier mee. Deze dus: Wel aardig te zuipen |
|
quote: Dit pakket heeft mij erg verrast! Ik dacht eerst dat dit de standaard bieren waren van iedere brouwerij maar zij hebben ieder een nieuw bier gebrouwen speciaal voor dit pakket! Ik zit nu aande Alfa en die is echt verassend lekker! Niet dat ik Alfa niet lekker vind, maar met de speciaal bieren van alfa kan ik niet zoveel. Deze is echter zeer smakelijk! Ook de budels is erg lekker! Gulpener en Lindeboom zijn ook zeer smakelijk, maar moeten het toch afleggen bij de Budels en de Alfa. Een aanrader! |
|
quote:Ik heb, nadat ik eens flink op heineken liep te schelden, nog wel eens drie biertjes voorgeschoteld gekregen waarvan ik mocht raden wat het was. Inclusief blinddoek, omdat ze bang waren dat ik het aan de kleur kon herkennen. Na van alledrie de glazen een slok gehad te hebben had ik geconcludeerd dat er geen Grolsch tussen zat. Na de tweede slokjesronde met succes 1 glas als heineken en 1 als amstel kunnen definieren. Degene die ik niet thuis kon brengen bleek een mengsel van die twee te bevatten. Conclusie: oosterlingen zijn gewoon goed in dit soort dingen. Succes mh22 |
|
Gistren met enkele buitenlandse kennisen heerlijk vertoeft in het Utrechtse 'Oliver'. Behoorlijk leuke bierlijsten daar. De Roquefort 10 ( neen, niet den kaas) beviel me behoorlijk goed en ondanks de 11% dronk hij erg fijn weg. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |