|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lucifer overtrof die twee zelfs. Maar goed, Lucifer wordt niet meer gebrouwen, dankjewel Moortgat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Was toentertijd nog een echt underground merk? |
|
quote: Was makkelijk te verkrijgen in de gewone bierwinkel en bij de slijter maar niet in de supermarkt (zoals nu) Westmalle geldt hetzelfde voor. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik heb voor de liefhebber nog iets van 130 glazen te koop staan. Vooral Nederlands en Duits spul. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ondanks dat velen Westmalle de minste van de Trappistenbieren vinden, vind ik het juist een van de lekkerste. Als ik zo nu en dan wat vershillende soorten speciaalbier meeneem voor de een of andere gelegenheid, neem ik ook altijd wat Westmalle mee. Heerlijk! spelfout weggehaald... |
|
Dat heb ik met La Trappe en/of Kasteel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Zit daar toevallig nog een Valeir glas bij? |
|
quote: Westmalle is een rare voor me. de dubbel vind ik de minste van de Trappisten maar de tripel daarentegen behoort tot de top. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Nee, helaas.. spelfout weggehaald... |
|
Lekker man. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Best goed te doen. |
|
Ja, als je dakloos en verslaafd bent En onder de brug woont natuurlijk... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 17-01-2010 16:10] spelfout weggehaald... |
|
Vergeet de brug niet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Geregeld spelfout weggehaald... |
|
quote: Terwijl de dubbel juist DE klassieker is! Veel beter dan de laffe leffe kopie... De tripel trouwens ook, de westmalle is de 'benchmark' tripel en wordt het langst gebrouwen. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Net terug van het Winterbierfestival in Gouda. Weer zeer veel mooie bieren gehad. Zoals o.a. Lood & Oud IJzer en Rasputin van De Molen en Expresso Stout en nog vele anderen. Niks geen massaproductie klotebieren, maar gewoon mooie kleine ambachtelijk gemaakte. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Vanavond maar eens vieren dat mijn jaarlijkse alcoholvrije maand achter de rug is. Eerst maar eens een van deze jongens, daarna zien we wel verder. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
soort ramadan, om stil te staan bij de mensen die het niet altijd kunnen drinken? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Stukje solidariteit met de dorstige medemens, ja. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Oeh die heb ik gehad in een restaurant in Oss, die is best goed weg te krijgen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Die beviel erg goed, ja. Verder via Brugse Zot en Maredsous 8 bij een Rodenbach uitgekomen. Vrij bijzonder, die laatste. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
www.lekkerbierdebierwinkel.nl Heers! Vestiging op een kwartiertje afstand van mij geopend, 700 soorten bier en wekelijks nieuwe soorten. spelfout weggehaald... |
|
quote: Bah wat vervelend! Ziet er mooi uit! Jammer dat de online winkel op het eerste oog nogal moeilijk navigeert. Binnenkort eens op het gemak naar kijken. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Niet? Jammer zeg. Toen ik nog erg van de blondjes en trippeltjes was dronk ik Lucifer met enige regelmaat. Maar als je niet iedere week een blond biertje pakt blijft zo'n 'gewone' Duvel toch ook wel heel erg lekker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |