|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
succes... |
|
Aerodis zegt: hmm hoofdstuk 1 van boek 2 over kansberekening enzo ik heb al 3 leraren overspannen gemaakt met mn wiskunde probleem, dus veel succes Mijn reactie: van getal en ruimte? bij mij is boek 2 toch echt ruimtelijke meetkunde...??? Hmmm....doe je VWO, HAVO, MAVO? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
hey! ik snap het ineens! bedankt shred! |
|
Kunt u dit topic even verhelderen |
|
dit is een soort bijles topic . handig wickedkimmie . |
|
Ja, vond ik ook. Maarre...Aerodis, als we je nog moeten helpen...vertel, wat begrijp je niet? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
En ik maar denken dat ik eindelijk van square roots en cabbages verlost was. |
|
van WAT??? of ben ik nu heel erg dom? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Wortels tot de macht en allerhande soorten kool. |
|
Hahahaha! Ok, ik snap hem! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik snap er geen fuck van! gewoon 1 over 3 keer 6 over 5 gedeeld door 3 over 9 zoeiets. laat maar, ik los het wel op thanks anyway |
|
Okay, suc6 ermee...ik voel met je mee! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik lees het topic en er zijn nog niet afgestorven hersencellen die herinneringen hebben opgeslagen over rampzalige wiskunde tijden ik weet hoe het is daarom heb ik het nu uit mn vakkenpakket gegooit |
|
ja mooi! met dat doorgerotte 2e fase idee, kunnen 'wij' ( zielige middelbare scholiertjes ) dat niet! wij zijn verplicht domme vergelijkingen en boogjes te tekenen! hebt ff meelij! |
|
Ja, zucht, 2e fase.....wat zullen we er van zeggen....WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik word er echt compleet gestoord van! En dan heb ik ooknog Natuur en Gezondheid gekozen...why god why! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
argh! ben je gek? ik ga lekker holadijeeen met C&M |
|
En dan nog wiskunde A1(!) moeilijk vinden???!!! (sorry, ik ben gefrustreerd door Wiskunde B1, Natuurkunde 1, Scheikunde 1, Bio 1,2....zucht ). Oh ja, zeiden ze bij jou op school ook dat C&M even moeilijk is als N&T....stelletje achterlijken...het is echt veel moeilijker! Maar ja...leraren he... [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 11-03-2002 19:20] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: maak je niet druk ,ik heb die vakken ook gehad . |
|
Ik wil best ff proberen jullie te helpen hoor. Aangezien ik een 8 voor wiskunde A (toen kansrekening en matrices en zooi) en een 6 voor wiskunde B (het echte werk) had en nu zelf kansrekening voor gevorderde (althans, voor bedrijfskundigen zeer gevorderd) een 7,5 had. Dus spui uw vragen, en Bint zal proberen u te helpen, alhoewel ik nu ook aan het blokken ben voor mijn eigen tentamens |
|
Hoe en wanneer gebruik je kruiselings vermenigvuldigen. Dat snap ik nouw nooit. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
School zuigt gelukkig heb ik nu ff nergens problemen mee, wel als er weer repetitieweken komen... Maar wel mooi dat je dit topic hebt opgericht Kimmie MuayThaigerrr!! |
|
quote: Als je twee breuken hebt waar een =-teken tussen staat. Dan doe je de bovenste van de rechter maal de onderste van de linker = de onderste van de rechter maar de bovenste van de linker. Zoiets dus: 1/3=2/x Dat is dus 1*x=2*3 dus x=6 [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 11-03-2002 19:57] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Kruislings verminigvuldigen gebuik je omhet delen met breuken makkelijker te maken. Om even een simpel rekenvoorbeeldje te geven: 5 = 1/2 * a 5 = a/2 nix aan het handje, toch 5/1 = a/2 nou kan je de regel a/b=c/d => a*d=b*c toepassen 5 * 2 = 1 * a dus: a = 10 |
|
Nou, als je het nou nog niet snapt! 2x dezelfde uitleg! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
lol |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |