|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
We hebben natuurlijk wel een nieuwe nodig. Komt vanzelf weer wat vorige: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1673169 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
heiden post hij hier nog wel eens?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
T houd niet op met de sekreten in Nederland, dan denk je: ach dr komt toch wel weer een keer zo'n "nieuwe Nederlander" of gewoon een kut islamiet die m doodschiet, *jeeej* Maar ja dan staat er wel weer een nieuwe in de rij om Nederland te "verschonen" Kut nazi! Hoewel ik wel voor het terugsturen ben van buitenlanders met een criminele achtergrond! |
|
quote: En nu even in mensentaal? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mwoh in principe is het gewoon Nederlands..... Of ben jij er ook eentje die Geert Wilders het het land uit wil hebben wat hem blij maakt of zo? Anyway het komt er op neer dat ik die man niet begrijp.... |
|
quote: Ik ben voor het wegsturen naar waar dan ook van mensen die zo typen.... Boeiender |
|
quote: even normaal doen tegen Geert. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Wat dan? Ben je bang dat hij je onderduik plek vindt? Onee wacht... Geert Wilders is tegen de Islam.... Dat was Hitler die tegen de Joden was... Zo zie ik die man wel... Een soort wannabe Hitler |
|
quote: geeft niet hoor. Jij kan er verder ook niets aan doen dat je de forumjargon niet beheerscht. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Gewoon, 't is maar wat je gewoon noemt. quote: Net als ik jouw eerdere post eigenlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee sorry... Ik ben t een beetje verleerd... Ach ja boeiend ook! Niet dat mijn mening iemand ook maar iets doet... Ik goa kookn verdomme! |
|
quote: vrouw+aanrecht= geen hoer. http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanrecht IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: M??? die hier wel eens post??, oei!!! |
|
quote: Nee het is Ellen, ik bedoel er niet mee dat ik islamieten kut vind hoor, ik bedoel het meer in de woorden van dhr wilders |
|
Snap je het nog deerne? Boeiender |
|
quote: Ja nu opeens wel, ik snapte net de ophef op mijn reactie al niet... Maar ja soms bedoel je dingen anders dan mensen ze interpreteren! Maar goed ik wil helemaal niet in het Wilders topic zitten! Dus, doei Geert! |
|
It's time for a facepalm: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Geert is leuk, omdat hij karakter heeft en standpunten es iets anders inhoudelijk dikwijls makkelijk te doorprikken, maar met een ballon spelen is leuker dan met een legomanneken als Balk en Ende signature |
|
Neem er nog een The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Waar je dan ook staat qua mening. (religie/politiek etc) Ik vind dat je verkeerd bezig bent wanneer je iemand zijn dood een heuglijk feit vindt omdat je het op politiek vlak met hem/haar onééns bent. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hebben we in Nederland geen betere dingen te doen dan Wilders vervolgen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: +1 |
|
Toch een beetje jammer dat het zo moet. Wilders heeft een paar moslims beledigd en dat is misschien jammer dat er zo met een godsdienst wordt omgesprongen. Maar ik geloof in vrijheid en voel me net zo beledigd dat Wilders nu in een rechtzaak zit. Waarom zou een godsdienst dan boven mijn vrijheidsideaal staan? Niet dat ik vind dat Wilders zn partijnaam op zn plaats vind, want het is maar eenzijdige vrijheid, maar die vrijheid geef ik hem. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nou wat er een beetje mis gaat is dat het mijn standpunt ook echt lijkt.... Ik gun het niemand om dood geschoten te worden, ik ben het gewoon puur oneens met Geert Wilders omdat hij zelf eigenlijk maar 1 ding te zeggen heeft en dat is alle islamieten eruit, zijn berekeningen gaan nergens over en hij leest zich altijd erg slecht in waardoor hij eigenlijk weinig te melden heeft. |
|
quote: Als je links kijkt, zie je rechts niets..... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |